همکاری مشترک شبکه های الکوثر والنعیم برای ساخت سریالهای فاخر

شنبه 15 تیر 1398 - 14:56:22
همکاری مشترک شبکه های الکوثر والنعیم برای ساخت سریالهای فاخر

تهران - ویژه الکوثر: شبکه جهانی النعیم و شبکه جهانی الکوثر روز چهارشنبه در ساختمان شبکه الکوثر در تهران تفاهم نامه همکاری مشترک امضا کردند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هدف این یادداشت تفاهم، که توسط مدیران این دو موسسه، آقای مازن المالکی از موسسه رسانه ای امل و آقای سید مرتضی شمسی از شبکه جهانی الکوثر به امضا رسید، حمایت از حرکت هدفمند رسانه برای دستیابی به اهداف بلند مورد نظر دو شبکه عنوان شده است.

 

در این تفاهم نامه، بر ایجاد روابط دائمی دو جانبه و توسعه همکاری های مشترک در تولید انواع برنامه های تلویزیونی و تسهیل کار تیم های فنی و تبادل اطلاعات در عراق و ایران تاکید شده است.

 

در بندهای دیگر این تفاهم نامه نیز، به لزوم گسترش خدمات جهت تهیه و ارائه برنامه های تلویزیونی، عکاسی، کارگردانی و دیگر تخصصهای رسانه ای، که پیشرفت تخصص کادر فنی هر دو رسانه را همگام با پیشرفت های رسانه ای جهان تضمین می کند پرداخته شده است.

 

همچنین در این یادداشت تفاهم، دو شبکه برای تولید برنامه های تلویزیونی و سریالهای فاخر متناسب با رویکرد هر دو رسانه به منظور ارتقای اخلاقی جامعه و فرهنگ ارزشی بینندگان با الهام از سنت نبوی و سیره اهل بیت صلوات الله علیهم، همکاری می کنند.


خبرهای ویژه شبکه الکوثر را اینجا دنبال کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


شنبه 15 تیر 1398 - 14:55:44

عکسهای بیشتر :