پیام سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی از زبان فرمانده سپاه

پنج شنبه 30 خرداد 1398 - 13:12:24
پیام سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی از زبان فرمانده سپاه

تهران- الکوثر: سرلشکر حسین سلامی سرنگونی پهپاد پیشرفته آمریکایی بر فراز آسمان جنوب ایران را پیامی به متجاوزان دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سحرگاه امروز پدافند هوایی سپاه یک فروند هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را که در حال تعرض به حریم ایران بود، شجاعانه سرنگون کرد.

سردار سرلشکر سلامي در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 5400 شهید در کردستان افزود: این روش و منش و قاعده ملت ایران در برخورد با دشنمنان است. سرنگون کردن پهپاد آمریکا حامل یک پیام اشکار و قاطع و صریح بود و آن اینکه مدافعان مرزهای میهن اسلامی ایران در مقابل تعرض هر بیگانه ای به این سرزمین عکس العمل ها و واکنش های قاطع و تمام کننده خواهند داشت.

وي ادامه داد: مرزها خط قرمز ما است و هر دشنمی که به این مرزها تعرض کند برنخواهد گشت. ما اعلام می کنیم بنای جنگ با هیچ کشوری نداریم اما برای جنگ کاملا آماده ایم و حادثه امروز نشان روشنی از این آمادگی بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: ما از تاریخ سختی عبور کردیم، ما با دشمنان بزرگی درگیر بوده‌ایم، همه سناریورهای سخت و سهمگین استعمار برای فشار به ملت ایران، برای بازگشت به تاریخ این کشور، برای از بین بردن استقلال این ملت، برای خدشه به تمامیت ارضی این وطن، برای تسلیم کردن ملت ایران همه این سیاست‌ها، سناریوها و راهبردها در طول این تاریخ کوتاه چهل ساله از سوی دشمنان به ما اعمال شده است.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: کردستان به محل دفن سیاست بیگانگان تبدیل شد چون هر آنچه می‌خواستند انجام دادند.

وی افزود: امروز می‌بینیم کردستان ایمن، سربلند و در حال پیشرفت می‌درخشد، سرزمینی است که امروز در آن جلوه های پیشرفت نمایان است و نظام تصمیم گرفته تا اینجا را به نقطه‌ای آباد، امن پیشرفته در جهان تبدیل کند این واقعیتی است که مردمان این سرزمین در آینده آن را خواهند دید.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 30 خرداد 1398 - 12:57:20