هشدار به وهابیون: مقبره های تخریب شده را پیش از آن که ما اقدام کنیم، بازسازی کنید!

دو شنبه 27 خرداد 1398 - 19:4:46

تهران- الکوثر: شیخ اسد محمد قصیر به وهابیون سعودی هشدار داد: مقبره های اهل بیت و بزرگان اسلام را که تخریب کرده اید بازسازی کنید وگرنه خود ما به زودی برای بازسازی مقبره ها به سراغتان خواهیم آمد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این پژوهشگر برجسته تاریخ اسلام و کارشناس وهابیت در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت: با گذشت 220 سال از زمانی که آل سعود و شیوخ وهابیت مردم را به اتهام «قبر پرستی» قتل عام کردند، به آنها هشدار می دهیم مقبره های شریفی را که تخریب کردید، اعم از مقبره های اهل بیت و همسران پیامبر (ص) و صحابه، را بازسازی کنید پیش از آن که ما به زودی به آنجا بیاییم و مقبره ها را بسیار بهتر از قبل بازسازی کنیم!

استاد اسد قصیر افزود: صدور فتوای تخریب قبور بزرگان در عربستان توسط علمای وهابی و متهم کردن مردم به «قبر پرستی» و شرک و کفر، اقدامی سیاسی با هدف تاسیس رژیم آل سعود بود و اکنون تاریخ مصرف این گونه فتواها سپری شده است و آل سعود دیگر به فتواهای شما نیازی ندارد. به علمای وهابی توصیه می کنیم پیش از آن که مجبور شوید با فتوایی که از سوی مرجعی بالاتر از شما صادر می شود اقدام به بازسازی مقبره های تخریب شده کنید، خودتان فتوای بازسازی مقبره ها را صادر و از امت اسلامی عذرخواهی کنید.

شیخ اسد قصیر خطاب به علمای وهابی افزود: طی 220 سال، شما خون صدها هزار و شاید میلیون ها نفر را با این گونه فتواها بر زمین ریختید و شهرها را ویران کردید. اکنون به شما قول می دهم که ما انشاء الله قبرستان «بقیع» را بازسازی خواهیم کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 خرداد 1398 - 18:11:39