اعلام حمایت قاطع الحشد الشعبی از دولت عادل عبدالمهدی

جمعه 24 خرداد 1398 - 16:40:49
اعلام حمایت قاطع الحشد الشعبی از دولت عادل عبدالمهدی

تهران- الکوثر: رئیس سازمان حشد الشعبی عراق در پنجمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌‌الله سیستانی تاکید کرد حشد الشعبی از هر دولتی که در راستای ارزش‌های ملت عراق باشد، تبعیت و فرمانبرداری می‌کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «فالح الفیاض» رئیس سازمان حشد الشعبی امروز (جمعه) در مراسمی به مناسبت پنجمین سالگرد صدور فتوای جهاد کفایی از سوی آیت‌الله سیستانی برای مبارزه با داعش، از دولت «عادل عبدالمهدی» حمایت کرد.

فالح الفیاض گفت: دولت آقای عادل عبدالمهدی در مسیر احترام به ارزش‌ها و اصول این مردم قدم بر می‌دارد و رفتاری که نشان دهنده نقض این اصول و ارزش‌ها باشد دیده نشده است.

رئیس سازمان حشد الشعبی در ادامه تأکید کرد این نیرو از هر دولتی که پاسدار اصول و ارزش‌های مردم باشد حمایت می‌کند و اکنون نیز مطیع و فرمانبردار دولت است.

حمایت قاطع حشد الشعبی از دولت عادل عبدالمهدی در حالی است که در ماههای گذشته اخبار ضد و نقیضی از تحرکاتی علیه وی از سوی برخی سیاسیون عراقی منتشر شده است. عبدالمهدی که تا کنون پس از گذشت 9 ماه از تشکیل دولتش هنوز موفق به تکمیل کابینه نشده در شرایط سیاسی متزلزلی قرار دارد.

 فروردین ماه گذشته یک روزنامه لبنانی از تحرکات جدید در بغداد برای تضعیف دولت عبدالمهدی خبر داد که یکی از عناصر اصلی این تحرکات، حیدر العبادی است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


جمعه 24 خرداد 1398 - 16:40:41