تلاش بین المللی برای جلوگیری از یکه تازی آمریکا

چهار شنبه 22 خرداد 1398 - 18:0:16
تلاش بین المللی برای جلوگیری از یکه تازی آمریکا

تهران- الکوثر: روزنامه اینترنتی رأی الیوم نوشت تلاش کشورهای بزرگ برای جلوگیری از یکّه تازی آمریکا در چارچوب صدور قطعنامه ای بین المللی و پیروزی در این مسیر، سدّی در برابر سلطه طلبی آمریکا و صهیونیست های جنایتکار به شمار می رود. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  روزنامه رأی الیوم افزود:  دونالد ترامپ, رئیس جمهور آمریکا از زمان تبلیغات ریاست جمهوری هدف خود را مشخص کرد و صراحتاً گفت ثابت خواهم کرد هیچ رئیس جمهوری در آمریکا به اندازه من به اسرائیل خدمت نکرده است و کاری خواهم کرد که اسرائیلی ها در خواب هم آن را نمی دیدند. 
به نوشته این روزنامه، بسیاری گمان می کنند که کارهایی که ترامپ انجام داد برای جلب آرای یهودیان آمریکا بود اما واقعیت این است که ترامپ مکلف شده بود این کار را انجام دهد و به آرای بیشتر یهودیان چشم ندوخته بود. بازی صهیونیست ها وارد کردن ترامپ به کاخ سفید بود تا آنچه را صهیونیست ها می خواهند اجرا کند و بدون رویارویی بین المللی با سیاست های خصمانه ترامپ نمی توان با تصمیم های او در خصوص فلسطین مقابله کرد. 
نشست هفته گذشته روسیه و چین اولین گام در این خصوص نبود بلکه نتیجه افزایش تعداد رویارویی ها در اکثر نقاط جهان از جمله کریمه, اکراین, سوریه,‌عراق و ونزوئلا بود.
این نشست, شیوه رویارویی اقتصادی را ثابت کرد که شامل شروع نسل پنجم تماس هاست. نسل پنجم برای ما به فقط به مبحث ارتباطات محدود نمی شود بلکه به مثابه راه انداختن مسابقه در پیشرفت فناوری است؛ مسابقه ای که نمی گذارد آمریکا کنترل تعادل تجارت جهانی را در دست بگیرد و بر صنایع مهم سیطره داشته باشد. 


چهار شنبه 22 خرداد 1398 - 13:56:34