صائب عریقات : دولت آمریکا یک گروه صهیونیستی است

دو شنبه 20 خرداد 1398 - 17:34:32
صائب عریقات : دولت آمریکا یک گروه صهیونیستی است

تهران - الکوثر : دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) گفت، دولت کنونی آمریکا متشکل از گروهی از صهیونیست ها است که علیه قانون و مشروعیت بین المللی اعلام جنگ کرده و تلاش می کنند منازعه سیاسی را به منازعه دینی تبدیل کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «صائب عریقات» دبیر کل کمیته اجرایی ساف با تأکید دوباره بر حضور نیافتن دولت و گروه های فلسطینی در نشست اقتصادی بحرین و اصرار بر ادامه مقاومت و پایداری در مقابل زیاده خواهی های آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت، دولت آمریکا تمام اقدامات لازم را برای اجرای معامه قرن انجام داده است، اما باید همچنان با این طرح مقابله کرد. 

وی تصریح کرد : معامله قرن قصد دارد شهرک نشینی را قانونی جلوه داده و زندگی فلسطینیان را درگیر کند و به هر فلسطینی بگوید اگر می خواهید زندگی کنید باید بدانید هرگز صاحب کشور و دارای حق تعیین سرنوشت نخواهید بود و کل زندگی شما با شهرک نشینان و شهرک های صهیونیستی نشین مرتبط خواهد بود.

دبیرکل کمیته اجرایی ساف در واکنش به ادعای «دیوید فریدمن» سفیر آمریکا در سرزمین های اشغالی مبنی براینکه تجار و بازرگانان فلسطینی برای عدم حضور در نشست بحرین تحت فشار قرار گرفته اند ، گفت نهادهای بازرگانی در فلسطین پیش از گروه های فلسطینی و نهادهای مدنی ، مشارکت در نشست منامه را رد کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 خرداد 1398 - 17:33:36