جنایات وهابیت دنباله رو جنایات بنی امیه است

پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398 - 14:21:51

تهران- الکوثر: پژوهشگر ارشد علوم اسلامی گفت در سرزمین وحی و حرمین شریفین پیش از این جنایات بنی امیه رخ داد و اکنون اسلاف بنی امیه یعنی همین سعودیها دست به جنایت و کشتار جمعی و نسل کشی می زنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ اسد محمد قصیر در برنامه «فقه الاسلام» شبکه جهانی الکوثر گفت :« ما جنایات بنی امیه را که عرش خود را به لرزه درآورد می خوانیم. به عنوان مثال زمانی که معاویه سپاه خود را به یمن فرستاد ، تنها در یک روز بین 70 هزار تا 120 هزار نفر را کشت.» 

این استاد مطالعات اسلامی افزود :« حتی اعدامهایی هم که آنها انجام می دهند به روش بنی امیه و به طریقی وحشیانه صورت می گیرد. اعدامهایی که هفته گذشته در عربستان صورت گرفت همه را شوکه کرد و جهانیان و غرب که از وهابیت حمایت می کند شاهد اعدام 37 شخص مظلوم و بیگناه بودند که به روشی وحشیانه اعدام شدند.» 

وی اضافه کرد :« یکی از کسانی را که سعودیها اعدام کردند شیخ محمد العطیه بود که من او را می شناختم و خواستار همزیستی و دوستی بین مذاهب اسلامی بود و او کسی بود که حتی در زندان قوانین زندان را نقض نکرد. او به جرم اینکه در کنفرانس تقریب بین شیعه و سنی شرکت کرده بود به اعدام محکوم شد و به او اتهام جاسوسی وارد کردند.»

شیخ قصیر تاکید کرد :« آنها نمی خواهند هیچ صدایی درباره وحدت مسلمانان شنیده شود. آنها می خواهند اختلاف و تفرقه و جنگ در امت اسلام وجود داشته باشد و این اندیشه جنایتکارانه وهابی بین مسلمانان گسترش یابد.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 12 اردیبهشت 1398 - 13:54:5