برنامه مسابقات قرآنی «مفازا» اعلام شد

سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 12:44:23
برنامه مسابقات قرآنی «مفازا» اعلام شد

تهران- اختصاصی الکوثر: شبکه تلویزیونی الکوثر در کنفرانسی مطبوعاتی برنامه مسابقات بین المللی سالیانه قرآن کریم را که این شبکه با عنوان «إن للمتقین مفازا» در ماه مبارک رمضان برگزار می کند، اعلام کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، استاد حیدر جاودان تهیه کننده برنامه «مفازا» گفت، دوازدهمین دوره مسابقات «إن للمتقین مفازا» از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد یافت. وی افزود: در این مسابقات شرکت کنندگانی از کشورهای عراق، افغانستان، ایران، سوریه، لبنان، مصر و برخی کشورهای اروپایی حضور خواهند داشت.

به گفته جاودان، داوران برجسته بین المللی از کشورهای مختلف اسلامی در ارزیابی و سنجش تلاوت های شرکت کنندگان حضور خواهند داشت.

داوطلبان شرکت کننده در مرحله مقدماتی می توانند تلاوت مدنظر خود را از طریق پنجره اختصاص یافته به این مسابقه در پایگاه شبکه الکوثر «إن للمتقین مفازا» یا از طریق رسانه های ارتباط اجتماعی به شماره تلفن 00989395427451 ارسال کنند.

در یازدهمین دوره این رقابت ها که سال گذشته برگزار شد، شرکت کنندگانی از ایران، مصر، افغانستان، لبنان و عراق به مرحله نهایی راه پیدا کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 10 اردیبهشت 1398 - 12:44:16