هدف نهایی از عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از نگاه اندیشمند بحرینی

چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 18:34:39

تهران- الکوثر: نویسنده و فعال رسانه ای بحرینی گفت عادی سازی روابط رژیم آل خلیفه و دیگر رژیم های منطقه خلیج فارس با رژیم صهیونیستی یک هدف نیست بلکه ابزاری برای دستیابی به یک هدف بزرگتر است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «جواد عبدالوهاب» در برنامه «قضیه ساخنه» شبکه جهانی الکوثر گفت: گام هایی که رژیم بحرین در جهت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی برداشته است، بخشی از یک طرح گسترده و خطرناک در منطقه است. عادی سازی روابط با صهیونیست ها یک هدف نیست بلکه مرحله ای از راهبرد بزرگ استکبار جهانی است.

وی افزود: از رژیم بحرین خواسته شده است که دروازه ای برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی باشد. هدف نهایی هم سیطره رژیم صهیونیستی بر منطقه و محاصره ایران است. هدف هر آنچه کشورهای استکباری اکنون انجام می دهند محاصره جمهوری اسلامی ایران و تفوق یافتن بر آن از نظر نفوذ و توان نظامی و اقتصادی است.

جواد عبدالوهاب در ادامه افزود: اما ملت بحرین با مخالفت با عادی سازی روابط، به نیابت از ملت های عربی و اسلامی پیام هایی برای طرف های مختلف فرستاد و نشان داد ملت های عربی و اسلامی همچنان رژیم صهیونیستی را دشمن شماره یک خود می دانند. بوق های تبلیغاتی رژیم آل خلیفه نیز نتوانست تغییری در این باور ملت بحرین ایجاد کند. شورای همکاری خلیج فارس طی سه دهه تلاش کرد ایران را به جای اسرائیل به عنوان دشمن ملت های منطقه معرفی کند ولی ملت بحرین ثابت کرد همه این تلاش های تبلیغاتی برای نفوذ به وجدان این امت، با شکست مواجه شده است. مردم بحرین همچون سدی در برابر نفوذ رژیم صهیونیستی به داخل بحرین ایستاده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 4 اردیبهشت 1398 - 18:34:33