راهپیمایی گسترده در محکومیت تصمیم ترامپ در مورد جولان اشغالی سوریه

شنبه 10 فروردین 1398 - 13:52:18
راهپیمایی گسترده در محکومیت تصمیم ترامپ در مورد جولان اشغالی سوریه

دمشق - الکوثر : گروه های مقاومت فلسطینی به مناسبت چهل و سومین سالگرد روز زمین و برای اعلام مخالفت با تصمیمات رئیس جمهور آمریکا در مورد قدس و جولان اشغالی سوریه روز جمعه دو راهپیمایی در اردوگاه جرمانا و خان دندون در ریف دمشق برگزار کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شركت كنندگان در این راهپیمایی ها تابلوها و پارچه نوشته هایی در دست گرفتند که روی آن نوشته شده بود: «اشغال حتما پایان خواهد یافت» و « از حقوق مان در اراضی عربی اشغال شده توسط رژیم اسرائیلی چشم پوشی نخواهیم کرد».

گروه های مقاومت فلسطینی نیز در بیانه ای تاکید کردند که جولان عربی سوریه بخشی جدایی ناپذیر از خاک سوریه و قدس نیز پایتخت ابدی دولت فلسطین است. 

گروه های مقاومت فلسطینی اعلام كردند كه هدف این راهپیمایی ها حمایت از قهرمانان ملت فسلطین است که با رژیم اشغالگر مقابله و به خاک و هویت خود پایبند هستند.

ساکنان استان قنیطره نیز با برگزاری تجمعی در ریف دمشق مخالفت خود را با تصمیم دونالد ترامپ در مورد جولان اشغالی سوریه اعلام کردند.

شركت كنندگان در این تجمع سیاسیت های تهاجمی دولت آمریکا و حمایت های آن از رژیم اشغالگر را محکوم و تاکید کردند که جولان اشغالی سرزمین عربی سوری است و اعلامیه ترامپ هویت جولان را تبدیل نخواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 10 فروردین 1398 - 12:15:44

دسته بندی :