داعش غزل خداحافظی سر داد!

دو شنبه 27 اسفند 1397 - 17:4:56
داعش غزل خداحافظی سر داد!

بغداد-الکوثر: با محدود شدن مرزهای حکومت البغدادی به کم‌تر از نیم کیلومتر مربع که از همه طرف‌ها هم در محاصره قرار دارد، گروهک داعش عملا به سقوط خلافت خودخوانده خود اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این گروهک در ویدیویی که خبرگزاری اعماق و دیگر خبرگزاری‌ها منتشر کردند اعلام کرد:  «هر خسارتی در دنیا و هر عذابی از جانب خداست» و در پایان آن آهنگی خوانده می‌شود که می‌گوید «همه چیز نابود شدنی است».

از سوی دیگر گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در انگلیس است اعلام کرد درگیری‌ها به شکل پراکنده در زمین‌های کشاورزی شهرک الباغوز میان نیروهای سوریه دموکراتیک و داعش ادامه دارد.

«رامی عبدالرحمن»، رئیس این گروه گفت: قریب به دویست نفر از خانواده‌های اعضای داعش و عناصر آن از کشتزارهای الباغوز خارج شدند و همزمان درگیری‌ها با کشته شدن نوزده عضو داعش ادامه دارد.

یک مقام دفاعی آمریکا هم گفت که به عقیده آمریکا سرکرده‌های ارشد داعش دیگر در الباغوز نیستند و نظامیان آمریکایی کاملا مطمئنند که در این منطقه کوچک باقیمانده هیچ سرکرده داعشی حضور ندارد.

این منبع در گفت‌وگو با رویترز تاکید کرد که بیشتر سرکرده‌های داعش به مناطق دیگری رفتند و پیش بینی می شود آنها آماده اجرای حملات چریکی یا به راه انداختن نبردی در آینده شوند زیرا دیگر تسلطی بر هیچ خاکی ندارند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 27 اسفند 1397 - 16:30:42