حزب الله : نفوذ آمریکا رو به افول است

شنبه 18 اسفند 1397 - 8:2:1
حزب الله : نفوذ آمریکا رو به افول است

بیروت - الکوثر : نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله با توصیه به برخی گروههای سیاسی لبنان درباره اینکه به حمایتهای آمریکا دل خوش نکنند تأکید کرد که نفوذ و قدرت آمریکا در لبنان و منطقه رو به افول است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ علی دعموش گفت: هر یک از مسئولان آمریکایی در سفر به لبنان علیه مقاومت و برای تحریک افکار عمومی علیه حزب الله تلاش می کنند.

وی افزود : تقویت جایگاه سیاسی و مردمی حزبالله در لبنان و توانمند شدن آن که مانع از هرگونه تجاوزگری اسرائیل به لبنان می شود ، سبب ناخرسندی واشنگتن است. افزون بر این، آمریکا از اینکه حزب الله پرونده مبارزه با فساد را در دست بگیرد و در عرصه های مختلف به موفقیت و پیشرفت برسد نیز عصبانی است.

شیخ علی دعموش اضافه کرد : موفقیتهای حزب الله در حالی تحقق می یابد که آمریکا تمام تلاش خود را برای تشویش و تخریب وجهه حزب الله در لبنان و منطقه و تضعیف  حزب الله و محاصره سیاسی و مردمی آن به کار گرفته است.

وی تأکید کرد : آمریکا که به علت شکستهای پیاپی خود علیه حزب الله و تحت محاصره قرار دادن آن ، راه به جایی نبرده است ، باید بداند که امیدی برای متقاعد کردن لبنانیها برای چشمپوشی کردن از مقاومت یا ایستادن در برابر آن ، ندارد.

نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت : لبنانی هایی که همچنان برای تحقق آمال و طرحهای خود به آمریکا دل بسته اند ، نباید به آن امیدوار شوند ؛ زیرا جایگاه این کشور بیش از هر زمان دیگری در لبنان و منطقه ضعیف شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 18 اسفند 1397 - 7:42:10