عبدالملک بدرالدین: نمایش ورشو، عادی سازی روابط با اسرائیل بود

دو شنبه 13 اسفند 1397 - 7:59:19
عبدالملک بدرالدین: نمایش ورشو، عادی سازی روابط با اسرائیل بود

تهران- الکوثر: عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصارالله یمن، کنفرانس برگزار شده در پایتخت لهستان را نمایشی برای عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر و پذیرفتن اشغال قدس به دست صهیونیست ها دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیرکل جنبش انصارالله یمن در نشست با قبایل و حکمای یمنی در صنعا پایتخت این کشور گفت: کنفرانس ورشو در راستای عادی سازی روابط با اسرائیل بود و این کنفرانس در واقع دشمنی با دشمنان این رژیم و دشمنی با همه آزادگان جهان به شمار می رود.
عبدالملک بدر الدین درباره حضور وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در این کنفرانس که در کنار نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشسته بود گفت: در کنفرانس رسوایی ورشو برخی از مسئولان و فرستادگان کشورهای عربی مختلف به دور هم جمع شدند و در کنار این شخصیت ها کسی که نماینده خیانتکاران و مزدوران است (وزیر خارجه دولت مستعفی یمن) نیز حضور داشت. خیانتکارانی که به ملت ما خیانت کردند و با متجاوزان و دشمنان خارجی گرد یک میز می نشینند آنها این شخص را وزیر خارجه خود می دانند. او حق ندارد وزیر خارجه نامیده شود زیرا خیانتکار است و به گروهی خیانتکار تعلق دارد. آنها مزدورانی هستند که به ملت، میهن و امت خود خیانت کردند. در این کنفرانس همه این شخصیتها با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل نشست و برخاست داشتند. این نشستها و مواضع، ارتباط مستقیمی با تجاوز به کشورمان دارد.
دبیرکل جنبش انصار الله یمن افزود: زمانی که درباره عادی سازی روابط با اسرائیل سخن می گوییم بدان معنی است که ارتباط داشتن با دشمن صهیونیستی بر اساس شراکت و ائتلاف و گسترش مناسبات در همه زمینه هاست. منظور آنها از عادی سازی روابط با اسرائیل همین است. این همان واقعیتی است که خیانت به امت اسلامی ما و توطئه حقیقی علیه مسائل مهم ملت اسلام به شمار می رود، زیرا این روابط، ارتباط با دشمن است و شکی نیست که اسرائیل دشمن ماست. این روابط، مقدسات را در فلسطین تهدید می کند؛ زیرا دشمن صهیونیستی اقدام به یهودی سازی فلسطین و تسلط مستقیم بر آن کرده است. بنابراین هیچگاه ممکن نیست روابط با اسرائیل برقرار باشد و شراکتی با دشمن اسرائیلی باشد مگر اینکه به زیان فلسطین تمام می شود. در ضمن عادی سازی روابط با اسرائیل و شراکت با آن به نوعی به رسمیت شناختن این دشمن است؛ در حالی که این رژیم فلسطین را اشغال کرده است و بر ملت فلسطین ظلم و ستم می کند و سرزمینی را که متعلق به امت اسلام است از آن جدا کرده است و مقدسات امت اسلام را تهدید می کند و این مقدسات را آلوده می کند و به طور مستقیم بر آن تسلط پیدا می کند و آثار باقیمانده از این مقدسات را تهدید به تخریب و ویرانی می کند. این حقیقتی واضح و آشکار است و هیچ اختلافی در این زمینه وجود ندارد و هیچ فرد عاقل و دانایی این مسائل را انکار نمی کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 13 اسفند 1397 - 7:54:52