هشدار نیروهای مسلح یمن به متجاوزان سعودی

یک شنبه 12 اسفند 1397 - 14:54:9
هشدار نیروهای مسلح یمن به متجاوزان سعودی

تهران - الکوثر : یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمنی هشدار داد گزینه های پاسخ به نقض آتش متجاوزان در منطقه ای فراتر از ساحل غربی خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمنی در نشستی خبری گفت : تجاوزهای نیروهای متجاوز سعودی در الحدیده و نقض توافقنامه آتش بس بیش از 9 هزار مورد تکرار شده است و نیروهای یمنی هفتاد و شش عملیات را در جبهه های مختلف به اجرا درآوردند که به کشته و زخمی شدن دهها مزدور سعودی انجامید.

وی افزود : متجاوزان تنها در ماه فوریه چهار هزار و چهارصد بار آتش بس را نقض کردند و تاکنون تعداد نقض ها 9 هزار و بیست و پنج هزار مورد شده است.

وی همچنین تهدید کرد نیروهای مسلح یمن پاسخ شدید و سختی به این تجاوزها خواهند داد.

سرتیپ یحیی سریع افزود : ما تاکید می کنیم که گزینه های پاسخ به این تجاوزها از منطقه ساحل غربی یمن فراتر خواهد رفت ودشمن خود را در برابر شگفتی ها ی جدیدی خواهد دید و غافلگیر خواهد شد.

سرتیپ یحیی سریع تاکید کرد : رژیم عربستان سعودی و ائتلاف این کشور عملیات نظامی خود را با افزایش حملات هوایی و به شهادت رساندن غیرنظامیان و اجرای عملیات هجومی در همه جبهه های نبرد گسترش داده است؛ البته اکثر این حملات با پاسخ سخت ارتش و کمیته های مردمی یمن مواجه شده است ؛ به طوری که تاکنون یکصد و شصت و سه عملیات نظامی در یک ماه اخیر به اجرا درآورده اند که اکثر این عملیات در جبهه های مرزی بوده است و به فروپاشی استحکامات دفاعی دشمن منجر شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 12 اسفند 1397 - 14:54:0