عبدالملک بدرالدین : حضرت زهرا (س) الگوی زنان برای رسیدن به مراتب عالی است

دو شنبه 6 اسفند 1397 - 19:22:47
عبدالملک بدرالدین : حضرت زهرا (س) الگوی زنان برای رسیدن به مراتب عالی است

تهران - الکوثر : سید عبدالملک بدرالدین دبیرکل انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت روز جهانی زن مسلمان و میلاد بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) به نقش زنان در جامعه اشاره کرد و گفت : دشمنان می خواهند زنان و مردان را علیه یکدیگر تحریک کنند و همه تلاش آنها به فساد کشاندن زنان است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبدالملک بدرالدین افزود : غرب تلاش می کند زنان را از شرع الهی که هدف آن حمایت از زنان است، دور کند. غرب می خواهد ضمن فاسد کردن زنان، آنها را به عامل فساد در جامعه تبدیل کند.

وی ادامه داد: غرب از اسرائیل که بخشی از جامعه غرب است حمایت می کند تا زنان فلسطینی را به خاک و خون بکشد و آنها را به اسارت بگیرد و به زندان بیندازد. زنان و کودکان یمنی به شکل وحشیانه با سلاح های آمریکایی و غربی به خاک و خون کشیده می شوند.

دبیرکل انصارالله یمن افزود : اسلام برای ارائه دیدگاه درست و افکار سالم و بازگرداندن اعتبار به زن به عنوان انسان آمده است. اسلام آمده است تا نشان دهد زن و مرد از یک اصل هستند.

وی افزود : زن بودن حضرت مریم، مادر حضرت موسی، حضرت خدیجه و حضرت فاطمه زهرا س مانع از آن نشد که به جایگاه های رفیع دست پیدا کنند.

عبدالملک بدرالدین گفت : زن ستون خانواده است و خانواده بر پایه آن استوار است. حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به سبب ارزش های انسانی و معرفتی که به آن دست یافته بود کامل ترین زن است. ایشان به همراه امام علی ع خانواده بزرگی بنا کرد که به جایگاهی عالی رسید. این خانواده بهترین الگوی بندگی خداوند را عرضه کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 6 اسفند 1397 - 18:5:23