بثینه شعبان : آزادی ادلب حتمی است

جمعه 3 اسفند 1397 - 10:39:35
بثینه شعبان : آزادی ادلب حتمی است

تهران - الکوثر : مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه گفت، آزادی ادلب امری حتمی است و "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهوری ترکیه نمی‌تواند یک منطقه امن در شمال سوریه ایجاد کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، بثینه شعبان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین افزود : درباره ادلب چهار توافق وجود دارد اما از سوی ترکیه اجرا نمی‌شود ؛ آنکارا توافقنامه‌های مربوط به ادلب را مطابق منافع خود اجرا می‌کند.  

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه تصریح کرد : نمی‌توان تروریسم را در ادلب تا بی‌نهایت به حال خود رها کرد، بلکه باید جلوی آن را گرفت. 

شعبان درباره کنفرانس آمریکایی - صهیونیستی که اخیرا در ورشو، پایتخت لهستان برگزار شد نیز گفت : هدف از برگزاری کنفرانس ورشو ، ایجاد رابطه با رژیم صهیونیستی بود.

"بثینه شعبان" همچنین اعلام کرد : درحال حاضر اقدام‌هایی برای تدارک کنفرانسی در مسکو جریان دارد که قرار است پائیز آینده درباره خاورمیانه و با حضور "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری روسیه برگزارشود.

مشاور رئیس جمهوری سوریه درباره بازگشت این کشور به اتحادیه عرب که از سوی برخی کشورهای عنوان شده است هم گفت، این موضوع تازه‌ای نیست و اتحادیه عرب بدون سوریه ارزشی ندارد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 3 اسفند 1397 - 10:5:46