هشدار حزب الله عراق به آمریکا

سه شنبه 30 بهمن 1397 - 8:57:22
هشدار حزب الله عراق به آمریکا

بغداد - الکوثر : جعفر الحسینی سخنگوی گردان های حزب الله عراق به واشنگتن هشدار داد و تاکید کرد ما در مرز با سوریه حضور داریم و مراقب تحرکات نیروهای آمریکایی در این مناطق هستیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جعفر الحسینی در گفتگو با شبکه تلویزیونی المیادین گفت : سی و یک پایگاه نظامی آمریکا در عراق وجود دارد، هفت تا از این پایگاه ها دارای فرودگاه هستند. آنها بیش از شش مرکز اطلاعاتی در عراق دارند. پنج شرکت امنیتی آمریکایی در عراق حضور دارند. صحت این اطلاعات نزد ما ثابت شده است. این اولین بار است که ما داریم این اطلاعات را اعلام می کنیم.

وی افزود : همچنین عناصر اطلاعاتی آمریکا در اطراف بغداد حضور دارند. این عناصر اطلاعاتی در پایگاه های تاجی، برتلّه، قیّاره، حبانیه و عین الاسد حضور دارند. مراکز اطلاعاتی سیا در این منطقه قرار دارند و این سامانه اطلاعاتی را به فعالیت وامی دارند. ما از ادوارد، لاری، راجر و فرانسیس سخن می گوییم این چهار اسم بیش از دیگر اسامی در مراکز اطلاعاتی آمریکا درعراق به کار برده می شود. این عناصر اطلاعاتی به دنبال آن هستند که در عراق فضایی جهت پشتیبانی از آمریکایی ها ایجاد کنند.

الحسینی گفت : ما از دریافت پیام منفی ای که آمریکایی ها از طریق دفتر سازمان ملل متحد برای ما فرستاده بودند سر باز زدیم. حادثه حمله گردان های حزب الله به مواضع آمریکا در سوریه صحت دارد، اما ما تروریست ها را هدف قرار داده بودیم چرا که نیروهای داعشی به موازات نیروهای آمریکایی مستقر در آن منطقه حرکت می کردند. موشک های ما نیروهای داعش را هدف قرار داده بودند اما این موشک ها به مواضع آمریکایی ها اصابت کرد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 30 بهمن 1397 - 7:32:6