یحیی سریع از 89 مورد نقض آتش بس در الحديده خبر داد

جمعه 21 دی 1397 - 23:16:20
یحیی سریع  از 89 مورد نقض آتش بس در الحديده خبر داد

تهران - الکوثر : سخنگوي نيروهاي مسلح يمن اعلام کرد متجاوزان در 48 ساعت گذشته 89 بار آتش بس در الحدیده را نقض کرده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد : مزدوران سعودی 60 گلوله توپ به طرف مناطق مختلف الحدیده در دو روز گذشته شلیک کردند.
وی افزود : نیروهای متجاوز منزل ماهر عبدالله محفوظ شهروند یمنی را در الدریهمی با یک فروند موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که آتش گرفتن این خانه را به دنبال داشت. 
یحیی سریع گفت : مزدوران سعودی برای پیشروی به طرف شمال غربی روستای مغازی در غرب حیس در الحدیده تلاش کردند. جنگنده ها و هواپیماهای جاسوسی متجاوزان نیز به پرواز برفراز آسمان شهر الحدیده و برخی مناطق این استان ادامه دادند. 
وی افزود : نیروهای ارتش و کمیته های مردمی تحرکات گسترده خودروهای زرهی مزدوران را در مناطق مختلف استان الحدیده رصد کردند و آنها را زیر نظر گرفتند.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اضافه کرد : متجاوزان 55 حمله هوایی به برخی از استانها در دو روز گذشته انجام دادند و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز چندین تلاش مزدوران را برای پیشروی در نهم ، جوف ، نجران ، البقع و حجه دفع کردند.
وی گفت : در پاسخ به این اقدامات متجاوزان ، دو عملیات توسط نیروی پهپادی به پایگاه العند و به تجمع نظامیان ارتش عربستان سعودی در عسیر صورت گرفت. در عملیات نیروهای یمنی در چند جبهه مرزی و داخلی ، خسارات و تلفات سنگینی به متجاوزان وارد شد.
یحیی سریع افزود : نیروهای یمنی بیش از 10 خودرو و نفربر مزدوران و متجاوزان را در مناطق مختلف منهدم کردند.  



برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 21 دی 1397 - 21:34:27

پربازدیدها