یحیی سریع: ده ها فرمانده مزدوران سعودی در حمله پهپادی کشته شدند

پنج شنبه 20 دی 1397 - 18:14:23
یحیی سریع: ده ها فرمانده مزدوران سعودی در حمله پهپادی کشته شدند

تهران - الکوثر : سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: ده ها تن از فرماندهان ارشد مزدوران سعودی در حمله پهپاد قاصف کا- 2 کشته یا زخمی شدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سرتیپ یحیی سریع گفت : این حمله یک عملیات نظامی بی سابقه یگان پهپادی ارتش وکمیته های مردمی یمن در پایگاه العند واقع در استان لحج بود.

وی افزود: در پاسخ به ادامه تجاوزهای جنگنده های سعودی که شهروندان بیگناه یمنی را هدف قرار می دهند و با توجه به افزایش تحرکات مزدوران سعودی در جبهه های نبرد، پس از اجرای عملیات اطلاعاتی موفق و دقیق، محل تجمع شماری از فرماندهان ارشد مزدوران سعودی در پایگاه هوایی العند رصد شد سپس یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن این پایگاه را هدف قرار داد.

سرتیپ یحیی سریع افزود : این پهپاد قاصف کا - 2 است که اخیرا وارد یگان پهپادی یمن شده است. قبلا این پهپاد مورد آزمایش قرار گرفته بود و می تواند در عملیات انتحاری در مسافت بیست متری منفجر شود. همچنین قادر است مقادیر زیادی مواد منفجره را نیز با خود حمل کند. ویژگی های این پهپاد و تجربه های سابق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

سرتیپ سریع افزود: در این حمله ده ها تن از فرماندهان مزدور سعودی کشته یا زخمی شدند و بالگردها زخمی ها را به بیمارستان آلمانی در عدن منتقل کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 20 دی 1397 - 16:58:9

پربازدیدها