دبیرکل نُجَباء: برای کمک به انصارالله در تمامی سطوح آماده‌ایم؛ پاسخی «بهت‌آور» و «کوبنده» به آمریکا می‌دهیم 

سه شنبه 18 دی 1397 - 12:30:19
دبیرکل نُجَباء: برای کمک به انصارالله در تمامی سطوح آماده‌ایم؛ پاسخی «بهت‌آور» و «کوبنده» به آمریکا می‌دهیم 

تهران- الکوثر: شیخ اکرم الکعبی دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق تاکید کرد : عربستان اکنون با همان چهره زشت و اندیشه جاهلی به‌دنبال رهبری کشورهای عربی و اسلامی است، نقش منفی این کشور در عراق به این دلیل است که از ما می‌ترسد و کشورمان را رقیب خود می‌داند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ اکرم الکعبی در گفت‌گو با روزنامه اطلاعات تصریح کرد:  سعودی‌ها پس از شکست گروهک‌های تکفیری که با مأموریت برهم زدن ثبات عراق در همه سطوح مالی، تسلیحاتی و عقائد باطل از حمایت ریاض برخوردار بودند؛ درحال حاضر شیوه خود را تغییر داده‌اند و با ایجاد مؤسسات فرهنگی و خدماتی [که در واقع مؤسسات اطلاعاتی هستند] ذیل عناوین فریبنده، به‌دنبال سرایت وبای فرهنگی و فکری بین جوانان هستند و در این راستا به ترویج "فحشا" مشغولند ولی "شیطان"، "شیطان" می‌ماند هرچند با بزک و ایجاد چهره‌ای زیبا در پی فریب ما باشد. مبارزه ما با آنان در همه سطوح فرهنگی و رسانه‌ای تا زمان افشای توطئه‌های پلیدشان طبق برنامه ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد : اگر آمریکا نیروهای عراقی (چه الحشد الشعبی باشد چه غیر آن) را هدف قرار دهد، بدون تعارف جوابی «کوبنده» خواهیم داد. پاسخ ما فقط حمله موشکی آن‌گونه که خیال می‌کنند نخواهد بود، بلکه بسیار به آنان نزدیک خواهیم شد و پاسخی «بهت‌آور» و مناسب خواهیم داد و خدا یاری‌گر ما است.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء  عراق همچنین گفت: در خصوص احتمال کمک نظامی به یمنی‌ها، ما باور داریم که در یمن مردانی (انصارالله) وجود دارند که آل‌سعود، آمریکا، صهیونیست‌ها و... نمی‌توانند شکستشان دهند؛ ولی با این وجود به برادرانمان در انصارالله اعلام کردیم که آماده‌ایم در همه سطوح انسانی، نظامی و غیره در کنارشان بایستیم.


سه شنبه 18 دی 1397 - 12:1:5