واکنش شاهزاده فراری سعودی به بی حرمتی آل سعود به مقدسات اسلامی

یک شنبه 16 دی 1397 - 9:37:29
واکنش شاهزاده فراری سعودی به بی حرمتی آل سعود به مقدسات اسلامی

بیروت- الکوثر: شاهزاده سعودی در صفحه توئيتر خود از بی حرمتی مقامات سعودی به مقدسات اسلامی و برگزاری مجالس لهو و لعب در مجاورت بارگاه مطهر پيامبر اکرم (ص) خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک شاهزاده سعودی با انتقاد شدید از بن سلمان، در برابر برپایی کنسرت خوانندگان زن و مرد عرب در نزدیکی حرم نبوی و پخش آن از شبکه های سعودی به شدت موضع گیری کرد.

خالد بن فرحان که از شاهزاده های مخالف رژیم حاکم است و در آلمان در تبعید زندگی می کند در صفحه شخصی خود در پایگاه اینترنتی توئیتر گزارش موسسه تصویری الجلا مدیا درباره بی حرمتی مقامات سعودی به مقدسات اسلامی و برگزاری مجالس لهو و لعب در مجاورت بارگاه مطهر حضرت رسول اکرم (ص) را منتشر و آن را توهین به مقدسات دینی مسلمانان دانست.
در این گزارش تصویری آمده است: ماجده الرومی برای اولین بار در سرزمین رسالت و حرم مقدس مسلمانان آوازه خوانی کرد به همین علت، قلب این خواننده زن به تپش افتاد و زبانش به لکنت افتاد. البته مجالس آوازه خوانی نمی تواند چهره سیاه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و تیم وی را که مرتکب جنایت شده اند سفید کند؛ بلکه این اقدامات باعث آلوده کردن خاستگاه اصلی دین اسلام و توهین به مقدسات مسلمانان است.


در این گزارش آمده است: ماجده الرومی، نجوی کرم، ولید توفیق و راغب علامه مجالس لهو ولعب را در شهر العلای عربستان سعودی که تنها چند کیلومتر با مرقد مطهر پیامبر اسلام (ص) فاصله دارد برگزار می کنند. آنها برای جماعتی آواز می خوانند که به طور تصادفی جمع نشده اند بلکه در جشن های کریسمس به دور هم جمع شده اند. این اقدامات اخیر به منزله آزادی بی سابقه ای است که بن سلمان به رقاصانی داده است که بر روی اجساد کودکان یمنی می رقصند. او خیال می کند صدای آوازخوان های لبنانی می تواند صدای اره اش را که نه تنها اجساد مخالفان خود را تقطیع می کند بلکه همه اصول و اعتقادات اعراب و مسلمانان را با این اقدامات تکه تکه کرده است بپوشاند.
این شاهزاده منتقد سعودی افزود: بن سلمان، علمای مسلمانان و هر کس را که کوچکترین اعتراضی بکند یا حتی سکوت اختیار کند و از پادشاه سعودی و فرزندش تقدیر و تشکر نکند بازداشت می کند. همچنین مقامات سعودی با صداهای بلند مجالس لهو و لعب می خواهند صدای هزاران نفری را که در بازداشت گاه ها به سر می برند خاموش کنند. اما محمد بن سلمان بداند که به هر میزان که صدای آوازه خوانان وی بلند باشد نمی تواند سرپوشی بر صدای اره اش باشد و همچنین نمی تواند صدای آه وناله ای مظلومان را خاموش کند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 16 دی 1397 - 9:16:52