بارش موشک‌های زلزال بر سر متجاوزان سعودی

جمعه 14 دی 1397 - 22:20:40
بارش موشک‌های زلزال بر سر متجاوزان سعودی

صنعا- الکوثر: رسانه‌های یمنی از شلیک 9 فروند موشک زلزال-1 توسط ارتش و کمیته های مردمی یمن به سوی مواضع متجاوزان سعودی خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از المسیره، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن هشت موشک زلزال 1 به مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان در منطقه «الخوبه» و شرق «الدود» در جیزان شلیک کردند.

یمنی‌ها همچنین با یک فروند موشک زلزال-1 مراکز تجمع متجاوزان سعودی در نجران را هدف قرار دادند. همزمان با این تحول مراکز تجمع مزدوران ارتش سعودی در منطقه «الحماد» در نجران هدف حملات توپخانه‌ای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

در مقابل‏، متجاوزان سعودی منازل و مزارع شهروندان یمنی را در بخش «باقم» استان صعده در شمال یمن هدف حملات گسترده خود قرار دادند.

از سوی دیگر جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی دو بار منطقه «بحره» در بخش باقم استان صعده را بمباران کردند.

در همین حال یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی به نقض آتش‌بس در الحدیده ادامه دادند و طی بیست و چهار ساعت گذشته 214 مورد نقض آتش‌بس توسط متجاوزان و مزدورانشان در الحدیده به ثبت رسید و همزمان هواپیماهای دشمن به صورت گسترده در آسمان شهر الحدیده و بخش‌های مختلف آن به پرواز در آمدند.

وی افزود مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی 172 خمپاره به سمت محلات مسکونی و مزارع شهروندان و مواضع ارتش شلیک کردند. سریع همچنین گفت مزدوران 45 خمپاره به سمت جنوب التحیتا شلیک کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تاکید کرد نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی چندین عملیات دشمن برای پیشروی به سمت مناطق مختلف را دفع کرده و خسارات سنگینی به آنها وارد ساختند و متجاوزان نتوانستند هیچگونه پیشروی را محقق کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 14 دی 1397 - 22:20:29

پربازدیدها