تروریست های عفرین مایل به مشارکت در عملیات جدید ترکیه نیستند

دو شنبه 10 دی 1397 - 22:37:56
تروریست های عفرین مایل به مشارکت در عملیات جدید ترکیه نیستند

تهران- الکوثر: بسیاری از اعضای گروه تروریستی 'ارتش آزاد' مایل به همراهی با ارتش ترکیه در عملیات علیه کردهای سوریه نیستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   رسانه های نزدیک به تروریست ها اعلام کردند که ارتش ترکیه اعضای گروه تروریستی ارتش آزاد مورد حمایت خود را برای مشارکت در عملیات در مناطق تحت تسلط نیروهای دمکراتیک سوریه (کردها) تحت فشار قرار داده است.
بسیاری از تروریست های ساکن شهر عفرین و مناطق اطراف آن، در مقابل دستور ارتش ترکیه برای اعزام به اطراف شهر منبج در شمال شرق حلب به منظور عملیات در مناطق تحت تسلط کردها مقاومت می کنند.
با این حال به دلیل اعزام اجباری بسیاری از تروریست های ساکن شهر عفرین، حضور اعضای گروه های تروریستی مورد حمایت ترکیه در این شهر کاهش یافته است و اماکن تجاری بسیاری بسته شده است.
تروریست های ساکن عفرین پس از ورود به این شهر و اشغال اماکن مسکونی و تجاری آن، فعالیت تجاری، اقتصادی و صنعتی برای خود راه اندازی کرده اند و اکنون مایل به همراهی ارتش ترکیه در عملیات های جدید نیستند.
'رجب طیب اردوغان' رئیس جمهوری ترکیه 21 آذرماه اعلام کرد: عملیات نظامی شرق فرات در سوریه با هدف پاکسازی نیروهای حزب کارگران کردستان (پ.ک.ک) به زودی آغاز می شود. 


دو شنبه 10 دی 1397 - 20:25:0