حماس : مبارزه با صهیونیستها تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت

یک شنبه 9 دی 1397 - 12:51:54
حماس : مبارزه با صهیونیستها تا آزادی فلسطین ادامه خواهد داشت

تهران - الکوثر : خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گفت فلسطینیان ساکن غزه و نیروهای مقاومت فلسطین به تلاش ها و فعالیت های مبارزاتی خود در راستای احقاق حقوق خود و آزادسازی فلسطین ادامه می دهند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، خلیل الحیه بر لزوم اجرایی شدن توافقات صورت گرفته در زمینه لغو محاصره نوار غزه تاکید کرد و گفت : فلسطینیان تا تحقق تمامی اهداف خویش و برچیدن بساط اشغالگری اسرائیل به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه می  دهند و رژیم صهیونیستی و میانجیگران در برابر آزمون گروه های مقاومت در نوار غزه قرار گرفته اند. 

الحیه تصریح کرد : تظاهرات بازگشت آوارگان فلسطینی و لغو محاصره نوار غزه تا زمان تحقق اهداف آن ادامه دارد، چراکه ملت فلسطین ملتی با پشتکار و ثابت قدم و پایدار است و تظاهرات حق بازگشت به هر شیوه ممکن ادامه خواهد داشت.  

عضو ارشد جنبش حماس از سران کشورهای عربی خواست عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را متوقف کنند و به دفاع و حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه دهند.  

الحیه افزود : هر کس بخواهد به مقاومت فلسطین لطمه بزند، فاقد عِرق ملی است و ملت فلسطین برای مقابله با اشغالگران صهیونیست عزم خود را جزم کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 9 دی 1397 - 12:17:32

پربازدیدها