استقبال عشایر و قبایل سوریه از ورود ارتش سوریه به منبج

شنبه 8 دی 1397 - 16:49:58
استقبال عشایر و قبایل سوریه از ورود ارتش سوریه به منبج

دمشق - الکوثر : شورای شیوخ و افراد سرشناس عشایر و قبایل سوریه با استقبال از ورود ارتش سوریه به منبج ، ارتش این کشور را تنها ضامن حمایت از ملت و حفظ حاکمیت سوریه  دانستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شورای شیوخ و افراد سرشناس عشایر و قبایل سوریه طی بیانیه ای اعلام کرد:  ورود ارتش سوریه به شهر «منبج» در استان حلب (شمال سوریه) پیام محکمی به کسانی است که رؤیای تجزیه سوریه را داشتند.

شورای عشایر و قبایل سوریه از فرماندهان و سیاستمداران حاضر در گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» خواست که «باقی مانده مناطق تحت تسلط خود را به ارتش سوریه تحویل دهند تا ارتش بتواند وظیفه ملی خود را در دفاع از خاک و ملت سوریه انجام دهد. 

این شورا همچنین با تاکید بر ضرورت تحویل همه نهادهای تحت تسلط شبه‌ نظامیان کُرد به دولت سوریه افزود: مردم سوریه دریافتند آینده کشور در چارچوب یک وطن ، ارتش و رهبری واحد به نام  «بشار اسد » تضمن خواهد شد. 

شورای عشایر و قبایل سوریه  «منفعت ملی» را اولویت همه سوریها عنوان و تصریح کرد: این تنها گزینه‌ای است که می‌تواند کشور را به خط پیروزی در برابر تروریسم برساند.

 «محمد فارس العبد الرحمن» شیخ الشیوخ عشایر «طی» در بیانیه‌ای  با اشاره به توانایی ارتش سوریه برای بازگرداندن شهر منبج  به وضعیت طبیعی و به آغوش حکومت این کشور گفت: دشمنان بدانند ارتش سوریه تنها ضامن حمایت از ملت و حفظ حاکمیت سوریه تحت رهبری بشار اسد و پرچم جمهوری عربی سوریه است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 8 دی 1397 - 15:48:45