رزمایش گردانهای الاقصی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 6 دی 1397 - 18:57:46
رزمایش گردانهای الاقصی برای مقابله با رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : یگان «العامودی» گردانهای شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح به منظور آمادگی برای مشارکت در هر جنگی با رژیم صهیونیستی، مانور نظامی در نوار غزه برگزار کرد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، مبارزان گردانهای شهدای الاقصی در این مانور، به اسارت گیری سربازان اسرائیلی را تمرین کردند. از سلاح های مختلف در این مانور استفاده شد. گردانهای شهدای الاقصی تأکید می کند سرنوشت هر سرباز اسرائیلی که بر روی خاک غزه پای خود را بگذارد، سرنوشتی جز کشته، زخمی یا اسیر شدن نخواهد داشت.

مبارزان فلسطینی تأکید کردند غزه دیگر لقمه راحتی برای اشغالگران نیست. این مبارزان می گویند تا زمانی که انگشت آنها بر روی ماشه باشد، اجازه نخواهند داد حقوق ملت فلسطین پایمال شود.  
ابومحمد سخنگوی نظامی گردانهای شهدای الاقصی به المیادین گفت:« تا زمانی که دشمن اسرائیلی در سرزمین غصب شده ما حضور داشته باشد، نبرد بین ما و دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داشت. مبارزان را از نظر دینی، فکری و امنیتی آموزش می دهیم و هر کسی که از این مراحل عبور کند، به اردوگاه شهید یاسر عرفات می آید تا آموزش نظامی ببیند. ما برای مقابله با هر نوع تجاوزگری اسرائیل آمادگی داریم. اما پاسخ ما در چارچوب اتاق عملیات مشترک با همه گروه های مقاومت خواهد بود. عملکرد مقاومت بهبود یافته است و برادران ما در یگان مهندسی و صنایع تلاش می کنند خود را برای غافلگیر کردن دشمن در هر نبردی در آینده آماده کنند.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 6 دی 1397 - 17:36:28

دسته بندی :