نماینده پارلمان لبنان :رژیم صهیونیستی منطقه را به جنگ می کشاند

چهار شنبه 5 دی 1397 - 19:7:16
نماینده پارلمان لبنان :رژیم صهیونیستی منطقه را به جنگ می کشاند

تهران - الکوثر : عضو فراکسیون «توسعه و آزادی» پارلمان لبنان با اشاره به تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به سوریه گفت : این رژیم با تجاوزها و حملات پی درپی خود به سوریه و لبنان منطقه را به جنگ می کشاند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «علی عسیران» گفت: اکنون شاهد گزافه گویی های فرماندهان جنگ رژیم صهیونیستی هستم که تهدید می کنند و وعده می دهند در حالیکه آنها قبل از هرچیز می دانند به برکت معادله بازدارندگی و وحشتی که مقاومت, ارتش و ملت لبنان به این رژیم تحمیل کرده است آنان توانایی و جرات ارتکاب چنین حماقتی علیه لبنان را ندارند. 
وی تاکید کرد : تجاوز دیشب رژیم صهیونیستی به سوریه تجاوزی زشت به یک کشور عربی بود و در عین حال نقض حاکمیت لبنان محسوب می شود زیرا جنگنده های اسرائیلی شب گذشته با حملات فرضی خود به مناطقی در سوریه حریم هوایی لبنان را نقض کردند. 
عضو فراکسیون «توسعه و آزادی» پارلمان لبنان تصریح کرد : این حملات ثابت می کند رژیم صهیونیستی هر روز قطعنامه بین المللی 1701 را نقض می کند بگونه ای که نقض این رژیم در ماه دست کم 150 بار بوده است اما جامعه بین الملل هیچ حرکت و اقدامی در این باره نکرده است. 
علی عسیران اظهار داشت : از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی لبنان می خواهیم به خاطر نقض حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی و تجاوز به خاک سوریه فورا از این رژیم به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 5 دی 1397 - 18:9:46