واکنش گروه های مقاومت فلسطین به تخریب خانه مبارزان فلسطینی

سه شنبه 27 آذر 1397 - 10:38:17
 واکنش گروه های مقاومت فلسطین به تخریب خانه مبارزان فلسطینی

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تخریب خانه مجریان عملیات مقاومت و تهدید آنها به تبعید خانواده هایشان را نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عبداللطیف القانوع سخنگوی جنبش حماس  گفت :  تحرکات ویرانگر رژیم صهیونیستی علیه  مجریان عملیات مقاومت  سردرگمی و درماندگی سران تل آویو را به تصویر می کشد.

القانوع  افزود : این تجاوزات هرگز جوانان انقلابی و مبارز کرانه باختری را از ادامه مبارزه و مقاومت در برابر اشغالگران صهیونیست بازنخواهد داشت. 

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز سیاست تخریب خانه مجریان عملیات مقاومتی را محکوم به شکست خواند و اظهار کرد :  اقدام دشمن صهیونیستی به تهدید خانواده این مجریان هرگز عزم و اراده پولادین این ملت را تضعیف نخواهد کرد.  

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر تخریب خانه‌های مبارزان فلسطینی که در عملیات هفته گذشته نیروهای مقاومت مشارکت داشته‌اند ، تاکید کرد.

نیروهای مقاومت اسلامی فلسطین، هفته گذشته چند عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری رود اردن انجام دادند که در یکی از این حملات، سه نظامی اسرائیلی به‌ هلاکت رسیدند و یک نظامی زخمی شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 27 آذر 1397 - 9:32:23