واکنش حزب الله به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

دو شنبه 12 آذر 1397 - 19:15:51
واکنش حزب الله به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

بیروت - الکوثر : عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت : عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پلی برای پیش بردن طرح موسوم به «معامله قرن» محسوب می شود که لبنان هم از پیامدهای این فاجعه در امان نخواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پلی برای پیش بردن معامله قرن است و این به معنای محو آرمان فلسطین و حذف حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری خود , آزادی قدس وبرپایی کشور فلسطین خواهد بود. 
وی اظهار داشت: این اقدام نوعی خفت وخواری و همدستی با رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است. 
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد : اگر عادی سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اشتباه است پس عادی سازی روابط عربستان با اسرائیل بزرگتر از یک اشتباه است بخصوص اینکه نوعی اهانت به امت اسلامی محسوب می شود و همچنین تهدیدی برای لبنان, فلسطین و تمام ملت های منطقه به شمار می رود. 
نبیل قاووق خاطر نشان کرد:عادی سازی روابط عربستان با رژیم صهیونیستی به امنیت ملی راهبردی ملت ها, آسیب و خدشه وارد می کند و این یعنی تقویت رژیم صهیونیستی و تشویق این رژیم به تجاوز علیه لبنان,غزه و سوریه است که لبنان هم از پیامدهای فاجعه بار عادی سازی روابط کشورهای عربی با این رژیم در امان نخواهد بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 12 آذر 1397 - 18:11:16