عبدالسلام : هدف قرار دادن شبکه المسیره نشان دهنده شکست متجاوزان است

پنج شنبه 8 آذر 1397 - 19:4:50
عبدالسلام : هدف قرار دادن شبکه المسیره نشان دهنده شکست متجاوزان است

تهران - الکوثر : رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن گفت وقتی ائتلاف متجاوز سعودی با آن همه امکانات گسترده رسانه ای، شبکه المسیره را هدف قرار می دهد، این بدان معناست که آنها شکست خورده اند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد عبدالسلام رئیس هیئت مذاکره کننده ملی یمن گفت جلوگیری از پخش شبکه تلویزیونی المسیره در ماهواره نایل ست، اقدام غیرقانونی، ظالمانه و تنش آفرین ائتلاف متجاوز است که با حملات نظامی آنها هماهنگ است. وی افزود تصمیم جلوگیری از پخش ماهواره ای این شبکه ، تصمیم آمریکا و فرانسه است. 
محمد عبدالسلام ضمن بیان این که ائتلاف متجاوز نمی تواند صدای شبکه تلویزیونی المسیره را خاموش کند، افزود گزینه های دیگری برای مقابله با این تصمیم وجود دارد. 
وی خطاب به اصحاب رسانه گفت با فعالیت بیشتری عمل کنند، زیرا اتفاقی که افتاد، نشان می دهد ما در مسیر درست قرار گرفته ایم، به ویژه که ائتلاف متجاوز سعودی در خصوص جنایت های بزرگ هشدار می دهد.
محمد عبدالسلام گفت: «از نظر حقوقی، این تصمیم و موضع در قبال شبکه تلویزیونی المسیره، ظالمانه است و با اصول ابتدایی قانون هم مغایرت دارد. آیا آنها به آزادی عقیده احترام نمی گذارند؟ این یک تصمیم سیاسی و تجاوزگرانه است که به هیچ وجه با تصمیم های ظالمانه این ائتلاف علیه آزادی، حیات، استقلال و حاکمیت تفاوت ندارد. این نخستین بار نیست که شبکه المسیره هدف قرار می گیرد و آخِرین بار نخواهد بود، زیرا ما در نبرد آزادی، عزت و کرامت و نبرد مقابله با قلدرمآبی آمریکا در منطقه هستیم. وقتی ائتلاف متجاوز سعودی با آن همه امکانات گسترده رسانه ای از نظر فنی و مادی، شبکه ای در حد المسیره را هدف قرار می دهد، پی می بریم که آنها شکست خورده اند. به همین علت از شبکه المسیره هراس دارند.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 8 آذر 1397 - 18:5:5

پربازدیدها