اسماعیل هنیه حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

پنج شنبه 8 آذر 1397 - 9:52:51
اسماعیل هنیه حمایت همه جانبه آمریکا از رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

تهران - الکوثر : اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه ای به ماریا فرناندا اسپینوزا رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد، "تلاش های مستمر و ناکام آمریکا در حمایت همه جانبه مادی و معنوی از رژیم اشغالگر صهیونیستی" را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: تلاش‌های آمریکا در محکومیت مقاومت فلسطینی همزمان با «روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین»- برابر با 29 نوامبر انجام می‌شود.  

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی ازجمله اخراج اجباری مردم فلسطین از سرزمین‌شان، تداوم شهرک‌سازی و محاصره باریکه غزه، خود تروریسم است و این مساله دلیل اصلی تداوم خشونت در منطقه است.

«اسماعیل هنیه» تصریح کرد: حماس تداوم اشغالگری، یهودی‌سازی قدس، اشغال و سرقت اراضی فلسطینی و تخریب منازل آن‌ها برای شهرک سازی و محاصره 12 ساله باریکه غزه را محکوم می‌کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر حق مردم فلسطین در دفاع از خود و مقاومت در برابر اشغالگری درچارچوب قوانین بین‌المللی، گفت: جنبش حماس، جنبشی آزادی‌بخش میهنی فلسطین است که تلاش می‌کند تا به هر روشی از مردم فلسطین تا دستیابی به حقوق اساسی‌شان دفاع کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس از جامعه‌جهانی خواست تا به هر نحوی برای پایان اشغالگری، کمک به مردم فلسطین و پایان رنج‌های ساکنان باریکه غزه اقدام فوری اتخاذ کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 8 آذر 1397 - 7:51:5