تجمع اعتراض آميز عليه جنايات سعوديها در يمن در شهر فرانکفورت آلمان

شنبه 3 آذر 1397 - 22:17:31
تجمع اعتراض آميز عليه جنايات سعوديها در يمن در شهر فرانکفورت آلمان

تهران - الکوثر : جمعی از مسلمانان ترک تبار در دفاع از مردم مظلوم یمن و محکومیت جنایات رژیم آل سعود در شهر فرانکفورت آلمان تظاهرات کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این مراسم شرکت کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین "ولیعهد سعودی، یک جنایتکار جنگی است" ، "دستاورد جنایتکاران سعودی کشتار مردم در سوریه، قتل و ویرانی در عراق و جنایت در یمن" از مجامع جهانی خواستار توقف اقدامات جنایتکارانه رژیم آل سعود در یمن شدند. 
سخنرانان این مراسم به سه زبان ترکی ، عربی و آلمانی خطاب به کشورهای غربی با طرح این سوال که کدام یک از شما میتواند این وضع اسفبار را برای کودکان خود تحمل کند ، حمایت آنان را از حکومت سعودی محکومت کردند. 
محمد عوجی از امامان جماعات شهر فرانکفورت به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم با اشاره به حمله نظامیان سعودی به اتوبوس حامل دانش آموزان و به خاک و خون کشیدن 50 دانش آموز یمنی خطاب به اروپائیان و به خصوص آلمان گفت : شما که می بینید کودکان قتل عام می شوند، اگر معیارتان دموکراسی و حقوق بشر است، چرا به عربستان جنگ افزار تحویل می دهید. 
دراین تجمع علاوه بر دست نوشته هایی درباره محکومیت جنایات رژیم آل سعود ، پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویری از رهبر معظم انقلاب نیز به چشم می خورد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


شنبه 3 آذر 1397 - 22:17:22