در کنفرانس وحدت اسلامی در تهران مطرح شد:

آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه فلسطین متحد شده اند

شنبه 3 آذر 1397 - 14:59:54
آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه فلسطین متحد شده اند

تهران- الکوثر: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی خود در سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی در تهران گفت: مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه فلسطین و قدس با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ نعیم قاسم با اشاره به این که آمریکا، اسرائیل و عربستان علیه آرمان فلسطین متحد شده اند افزود: هدف از اشغالگری اسرائیل در فلسطین، ضربه زدن به منطقه و جلوگیری از پیشرفت و توسعه آن است. اسرائیل کانون شرارت و فتنه انگیزی است. 
شیخ نعیم قاسم افزود: اگر می خواهیم از این شرایط رها شویم و آینده نسل هایمان را تامین کنیم، باید درباره قدس متحد شویم. استکبار آمریکایی، راس هرم ظلم، استبداد و جنایت در جهان قرار دارد. 
وی خاطر نشان کرد: قدس قابل تقسیم شدن به قدس شرقی و غربی نیست و سرزمین فلسطین هم قابل تقسیم شدن نیست. وحدت تنها راه مقابله با فتنه انگیزی مذهبی است.

شیخ نعیم قاسم افزود: خون مجاهدان باعث تقویت پایداری در صحنه میدانی می شود و هدف ما همچنان قدس و فلسطین باقی خواهد ماند. موضع گیری های حزب الله فراتر از طایفه ها در لبنان و بیانگر وحدت ملی است. حزب الله توانست در جنگ ها با اسرائیل و عوامل تکفیری آن پیروز شود. حزب الله به وزنه ای در معادلات داخلی لبنان تبدیل شده و در تصمیم گیریها در منطقه هم تاثیر گذار است. 
وی خاطر نشان کرد: وحدت بر سر قدس به وحدت در حمایت از ملت یمن در برابر تجاوزی که با آن روبروست، ارتباط دارد. وحدت به معنای حمایت از مقاومت در فلسطین، حزب الله و بازگشت ثبات به سوریه است. ایران به واشنگتن می گوید تحریم ها این کشور را به توقف حمایت از مقاومت و فلسطین وادار نخواهد کرد. محور مقاومت در ایستگاه های مختلف در حال حرکت به جلو است و محور متجاوزان در همه جا متحمل شکست می شود. راهپیمایی های بازگشت در فلسطین، ابتکار عمل مقاومت و بیانگر وجود گزینه های زیاد برای مقابله با دشمن است. اسرائیل در جنگ های مستقیم خود شکست خورد و عوامل تکفیری آن هم در کشورهای مختلف ناکام ماندند. بدون شک وحدت در مسیر پیروزی قرار دارد و هر کسی که از مقاومت حمایت کند در حرف و عمل حامی وحدت است. وحدت به معنای آن است که مانند یک سد استوار در میدان باقی بمانیم و حمایت از مقاومت را با وابستگی به بیگانگان و تحت تاثیر پول های کشورهای حاشیه خلیج فارس کنار نگذاریم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 3 آذر 1397 - 14:59:43