البخیتی : متجاوزان برای اشغال الحدیده آماده می شوند

یک شنبه 27 آبان 1397 - 11:55:21
البخیتی : متجاوزان برای اشغال الحدیده آماده می شوند

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد اعلام توقف عملیات نظامی متجاوزان در الحدیده ، فریبکاری به منظور آماده شدن برای انجام دور پنجم حملات به الحدیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن با اشاره به اقدام متجاوزان در اعزام سه هزار نظامی مزدور سودانی دیگر به استان الحدیده اعلام کرد صحبت از آتش بس انسانی یا توقف عملیات نظامی در استان الحدیده فقط نیرنگ نخ نما شده ای است که هدف آن زمینه سازی برای دور پنجم حمله به الحدیده است که کشورهای متجاوز در تلاشهای مأیوسانه خود برای اشغال الحدیده در تدارک آن هستند. 
البخیتی در صفحه رسمی خود در فیسبوک افزود : این موضوع (نیرنگ آتش بس انسانی و توقف عملیات نظامی) یک تحلیل نیست بلکه مبتنی بر اطلاعاتی است که نشان می دهد کشورهای متجاوز به لشکرکشی و گسیل کردن مزدورانشان از داخل و خارج به استان الحدیده ادامه می دهند.  
وی گفت کشورهای متجاوز همچنین مزدوران داخلی (یمنی) را تهدید می کنند که اگر به جبهه های سواحل غربی (در استان الحدیده) نروند حقوقشان را قطع خواهند کرد. آنها همچنین سه هزار مزدور سودانی را برای تقویت نقش جوخه های اعدام مزدوران داخلی که از جبهه ها فرار می کنند به این استان گسیل کرده اند و تعداد بیشتری خودروهای نظامی و زرهی اعزام کرده اند. علاوه بر این حملات هوایی و توپخانه ای به الحدیده نیز متوقف نشده است.
البخیتی از ملت یمن خواست میلاد حضرت رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را در جبهه ها و به خصوص در جبهه های سواحل غربی (الحدیده) جشن بگیرند. 
وی ابراز خوشبینی کرد که محقق کردن یک پیروزی بزرگ در این نبرد ، موازنه را به نفع مدافعان حاکمیت و استقلال یمن تغییر خواهد داد. 
البخیتی از مزدوران نیز خواست در تصمیماتشان تجدید نظر و توبه کنند و به سوی خدا و آغوش کشور بازگردند تا در دنیا و آخرت زیان نبینند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 27 آبان 1397 - 11:41:42

پربازدیدها