یحیی السنوار : تعداد و قدرت موشکهای ما افزایش یافته است

جمعه 25 آبان 1397 - 23:50:31
یحیی السنوار : تعداد و قدرت موشکهای ما افزایش یافته است

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه با تأکید بر ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و ادامه تظاهرات بازگشت اظهار داشت: انگشت مجاهدان ما هرگز از روی ماشه سلاح مقاومت کنار نخواهد رفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،  یحیی السنوار در مراسم بزرگداشت شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خان یونس که شامگاه جمعه در نوار غزه و با حضور هزاران نفری مردم برگزار شد ، در سخنانی گفت : چشم های ما هرگز به خواب نمی رود و انگشت های مجاهدان ما هرگز از روی ماشه تفنگ ها کنار نخواهد رفت.

السنوار افزود : تعداد موشک های ما افزایش یافته و دقت و شدت انفجار آنها بیشتر شده است. پاسخ گردان های عزالدین قسام و سایر گروه های مقاومت به حمله اخیر، به سران رژیم اشغالگر و دیگران ثابت کرد ساکنان نوار غزه خون شهدای خود را نخواهند فروخت. شمار زیاد موشک های مقاومت که در پاسخ به این حمله به سوی شهرک های صهیونیست نشین شلیک شد، کارآیی سامانه گنبد آهنین را باطل ساخت و اگر دشمن حملات خود را علیه ما افزایش دهد ما نیز حملات خود را افزایش خواهیم داد. برای اولین بار در تاریخ مقاومت، مجاهدان فلسطینی تحت یک پرچم و کلام واحد فعالیت می کنند. 
السنوار در ادامه سخنان خود از حکومت تشکیلات خودگردان و همه گروه های فلسطینی خواست پای میز مذاکرات با یکدیگر بنشینند و افزود: از جنبش فتح، حکومت تشکیلات خودگردان و همه گروه های فلسطینی می خواهم در یک جبهه واحد قرار گیرند و در مقابله با چالش های پیش روی مسئله فلسطین متحد باشند. 
السنوار خطاب به حکومت های عربی که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز کرده اند گفت: شما دروازه پایتخت های عربی را به روی دشمن صهیونیستی بگشایید و ما نیز در مقابل، در نوار غزه به روی آنها آتش خواهیم گشود.
رئیس جنبش حماس در نوار غزه تصریح کرد : محاصره نوار غزه که از سوی دشمن و یا تشکیلات خودگردان اعمال شده است، دیر یا زود با تفاهم یا با استفاده از فدرت نظامی رفع خواهد شد. ما تلاش می کنیم به هر شیوه ای این محاصره را بشکنیم و زندگی شرافتمندانه ای را برای مردم خود در نوار غزه فراهم کنیم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 25 آبان 1397 - 23:32:46