عضو جنبش فتح فلسطین : هوشیاری مقاومت توطئه صهیونیستها را خنثی کرد

چهار شنبه 23 آبان 1397 - 16:18:26
عضو جنبش فتح فلسطین : هوشیاری مقاومت توطئه صهیونیستها را خنثی کرد

تهران - الکوثر : دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد تنش آفرینی جدید رژیم صهیونیستی در غزه چهره واقعی آنرا نمایان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جبریل الرجوب دبیر کل کمیته مرکزی جنبش فتح گفت تنش آفرینی جدید اسرائیل در حق فلسطینیان در نوار غزه چهره واقعی اشغالگری آنها را که به دنبال نابودی آرمان فلسطین و از بین بردن تشکیل دولت مستقل فلسطین بر اساس مرزهای سال 1967 به پایتختی قدس شریف هستند،نمایان کرد.
الرجوب تاکید کرد: اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل منحرف کردن اولویت های فلسطینیان، نیروهای پویا و رهبران ملی به خاطر بیرون راندن این رژیم و تشکیل دولت مستقل آزاد است زیرا رژیم صهیونیستی تلاش می کند هر فلسطینی به دنبال نجات فردی خودش باشد اما با هوشیاری، فداکاری و ثبات رهبران مقاومت و پایبندی به اصول ملی این طرح آنها ناکام خواهد ماند. 
وی از تمام فلسطینیان خواست در این لحظه سرنوشت ساز فارغ از تاریخ مردم و آرمان فلسطین این پیام را مدنظر و سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا هیچ گزینه ای غیر از وحدت ملی در چارچوب مشروعیت فلسطین و پایبندی به مشروعیت بین المللی در برابر ما جود ندارد.
الرجوب تصریح کرد: طرح های افراطی های راستگرای حاکم بر اسرائیل که از اختلافات داخلی و طرفداری مطلق آمریکا برای تحقق یافتن اهدافشان استفاده می کنند،ناکام مانده است.
وی بر اهمیت حفظ و صیانت از آرمان فلسطین به عنوان یک آرمان سیاسی ملی تاکید کرد و گفت: آرمان فلسطین یک مسئله سیاسی ملی است نه یک مسئله انسانی. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 23 آبان 1397 - 14:27:59