اتحادیه عرب حملات رژیم صهیونیستی را به نوار غزه محکوم کرد

سه شنبه 22 آبان 1397 - 21:35:4
اتحادیه عرب حملات رژیم صهیونیستی را به نوار غزه محکوم کرد

تهران - الکوثر : اتحادیه عرب تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوارغزه را که به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان فلسطینی منجر شده است ، محکوم کرد .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، احمد ابوالغیط دبیر کل اتحادیه عرب روز سه شنبه در بیانیه ای ضمن محکوم کردن تشدید حملات نظامی و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن غیرنظامیان فلسطینی ، از جامعه بین المللی خواست اقدام فوری و قاطع به منظور وادار کردن رژیم اشغالگر اسرائیل به توقف عملیات نظامی در غزه انجام دهد. 
دبیر کل اتحادیه عرب حملات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها را نقض آشکار قوانین بین المللی و تهاجم علیه غیر نظامیان خواند. 
احمد ابو الغیط در این بیانیه بر حمایت اتحادیه عرب از تلاشهای مصر و سازمان ملل برای توقف درگیریها در نوار غزه و برقراری آرامش در این منطقه تاکید کرد.
دبیر کل اتحادیه عرب همچنین از اسرائیل به عنوان یک نیروی اشغالگر در نوارغزه خواست به انجام تمام مسئولیت هایش مطابق با کنوانسیون چهارم ژنو و قوانین بین المللی حقوق بشر از جمله حفظ جان غیرنظامیان و هدف قرار ندادن مراکز و تاسیسات غیر نظامی پایبند باشد.  

از سوی دیگر کویت و بولیوی برای برسی تحولات غزه تشکیل جلسه فوق العاده شورای امنیت را خواستار شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 22 آبان 1397 - 21:15:26