حمله پهپادهای یمنی به مواضع متجاوزان و مزدوران در الحدیده

یک شنبه 20 آبان 1397 - 19:44:16
حمله پهپادهای یمنی به مواضع متجاوزان و مزدوران در الحدیده

تهران - الکوثر : یگان پهپادها و یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی مشترک به مکانهای تجمع متجاوزان و مزدوران آنان در ساحل غربی یمن در استان الحدیده حمله کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یک منبع نظامی یمنی با اعلام این خبر افزود : ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین برخی مواضع ائتلاف متجاوز سعودی را در غرب منطقه حیزان در استان حجه یمن هدف حملات توپخانه ای و موشک زلزال دو قرار دادند. 

علاوه بر این ، شماری از مزدوران سعودی در حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع آنان در جبهه شریجه در منطقه قبیطه در استان لحج کشته یا زخمی شدند.

همچنین شماری از مزدوران سعودی در حملات توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع آنان در جبهه نقیل الخشبه در استان ضالع یمن کشته یا زخمی شدند.

یک منبع نظامی یمنی نیز گفت : یگان توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی یمن برخی مواضع نیروهای عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور مستعفی یمن را در منطقه الشریجه در شمال استان لحج در جنوب یمن هدف قرار دادند. 

نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز پیشروی مزدوران سعودی به سوی منطقه الصوح در نزدیکی نجران در جنوب عربستان را با وجود پشتیبانی هوایی ارتش سعودی ناکام گذاشتند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 20 آبان 1397 - 19:23:46