ورزشگاه آزادی، کابوس ژاپنی ها!

پنج شنبه 10 آبان 1397 - 17:40:19
ورزشگاه آزادی، کابوس ژاپنی ها!

تهران- الکوثر: نگاهی به مطالب نشریات ورزشی ژاپنی درباره بازی آینده بین تیم های کاشیمو آنتلرز و پرسپولیس در چارچوب فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان می دهد ژاپنی ها از همین حالا از حضور در برابر بیش از یکصد هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی به وحشت افتاده اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا روز شنبه هفته آینده ساعت 9:30 دقیقه صبح به وقت تهران در ژاپن بین تیم های "کاشیما آنتلرز ژاپن" و "پرسپولیس ایران" با داوری "مانینگ" چینی برگزار می شود.

​برخی روزنامه های ژاپنی در مورد پرسپولیس نوشتند: این تیم یکی از بهترین تیم های ایران است که در 2 سال گذشته توانسته است به مقام قهرمانی برسد و با وجود از دست دادن مهدی طارمی بهترین گلزن این تیم آنها روال خوبی در ادامه داشتند. این تیم سید جلال حسینی را در خط دفاع و یک دروازه بان آماده به نام بیرانوند را در درون دروازه دارد.

رسانه های ژاپنی بعد از تحلیل نفرات تیم فوتبال پرسپولیس ایران به مهمترین نکته در مورد قدرت ایران اشاره کردند و آنها معتقدند تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی از حمایت بیش از 80 هزار نفر برخوردار است و این مسئله کار کاشیما را سخت خواهد کرد.

این رسانه ها افزودند: شمار تماشاگران در ورزشگاه آزادی در سال های گذشته از جمله در بازی ایران مقابل استرالیا حتی به بیش از 120 هزار نفر هم رسید و در بازی اخیر پرسپولیس در مقابل السد قطر بیش از 80 هزار نفر این تیم را حمایت کردند. روزنامه های ژاپنی تاکید کردند ژاپنی ها باید در بازی رفت نتیجه قابل قبولی بگیرند در غیر این صورت، در بازی برگشت حضور تماشاگران نقطه مثبتی برای تیم ایرانی محسوب می شود و می توانند از این موضوع برای برتری در بازی مقابل کاشیما آنتلرز استفاده کند.

​همچنین برخی رسانه های ژاپنی به قدرت منشا و علیپور در خط حمله پرسپولیس اشاره کردند و معتقدند این دو مهاجم بسیار خطرناک هستند و باید مراقب آنها بود.

به نظر می رسد ژاپنی ها از حضور در ورزشگاه آزادی هراس دارند و این نکته باعث می شود آنها همه تلاش خود را برای نتیجه گرفتن در بازی رفت متمرکز کنند و پرسپولیس باید در دیدار رفت مراقب این عطش ژاپنی ها برای پیروزی باشد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 آبان 1397 - 17:19:11