هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

سه شنبه 8 آبان 1397 - 8:59:49
هشدار گروه‌های مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : گروه های مقاومت با صدور بیانیه های جداگانه در پی به شهادت رسیدن سه کودک فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب نوار غزه ، هشدار دادند به زودی انتقام خون شهدا را گرفته و پاسخ قاطعی به صهیونیست ها خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در حمله شامگاه یکشنبه رژیم صهیونیستی به شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه ، 3 نوجوان فلسطینی به‌شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این نوجوانان در حال بمب‌ گذاری نزدیک موانع مرزی بوده‌اند که آن ها را هدف قرار داده‌اند. 
سامی ابو زهری سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ، جنایت صهیونیست‌ها را واضح ترین دلیل برای اثبات تروریسم در رژیم صهیونیستی دانست. 
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز ضمن مسوول دانستن رژیم صهیونیستی در قتل سه نوجوان بی دفاع در منطقه دیر البلح اعلام کرد : این رژیم با پاسخی مقتدرانه از سوی محور مقاومت مواجه خواهد شد و هزینه جنایت‌های وحشیانه خود را به زودی پرداخت خواهد کرد. 
جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه‌ای ضمن دعوت از فلسطینیان برای استمرار راهپیمایی‌های "حق بازگشت" و تلاش برای شکستن محاصره باریکه غزه از نهادهای عربی و بین المللی درخواست کرد تا مسوولیت حقوقی و اخلاقی خود را در قبال این فاجعه بر عهده بگیرند و موضعی قاطع در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اتخاذ کنند.
«شاهر سعد» دبیرکل اتحادیه کارگری فلسطین با انتقاد از جامعه بین الملل، سکوت آنان را عامل اصلی جنایات روزانه ارتش رژیم صهیونیستی دانست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 7 آبان 1397 - 23:25:24