مناطق مهمی در ساحل غربی یمن از متجاوزان بازپس گرفته شد

سه شنبه 1 آبان 1397 - 8:15:54
مناطق مهمی در ساحل غربی یمن از متجاوزان بازپس گرفته شد

صنعا- الکوثر: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، طی عملیاتی موفقیت آمیز در ساحل غربی این کشور، مواضع متجاوزان را بطور کامل به کنترل خود درآورند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی المسیره اعلام کرد، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی، طی یک عملیات تهاجمی گسترده که از چند محور به مواضع دشمن در جنوب منطقه «کیلومتر 16» در ساحل غربی انجام دادند توانستند مواضع متجاوزان و مزدوران را به طور کامل به کنترل خود درآورند و دشمن را از آن بیرون برانند. 

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی رسمی نیروهای یمنی گفت در این عملیات شماری زیادی از نیروهای دشمن کشته یا زخمی شدند و بیش از 14 دستگاه خودرو و 9 نفربر آنان منهدم و مقادیر زیادی سلاح نیمه سنگین و مهمات به غنیمت گرفته شد. 
سرتیپ سریع در گفتگو با خبرگزاری «سبأ» افزود این عملیات با پیشروی و گلوله باران و موشک باران مواضع و تجمعات متجاوزان و مزدوران آنها صورت گرفت. 
وی افزود تیم مهندسی، عملیاتی را با نفوذ بی سابقه به خطوط دشمن، موسوم به عملیات «وفاداری به خون شهدای مهندسی» انجام داد و بمبها و مواد منفجره ای را در دل مواضع نیروها و تجهیزات نظامی دشمن کار گذاشت که منجر به کشته یا زخمی شدن شمار زیادی از آنها و انهدام تعدادی از خودروهای دشمن شد. 
وی اضافه کرد: جنگنده های متجاوزان تجمعات مزدورانی را که مواضع خود را در این منطقه از دست داده بودند به شدت بمباران کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 1 آبان 1397 - 8:13:30