وزیر صهیونیست به امارات می رود !

جمعه 27 مهر 1397 - 15:21:3
وزیر صهیونیست به امارات می رود !

تهران - الکوثر : یک هیئت ورزشی از رژیم صهیونیستی در مسابقه موسوم به صلح بزرگ در امیر نشین ابو ظبی شرکت و وزیر ورزش و فرهنگ این رژیم نیز به ابوظبی سفر خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیمون آران تحلیلگر و کارشناس رادیو رژیم صهیونیستی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت : یک هیأت اسرائیلی هفته آینده در مسابقه «گراند سلام (صلح بزرگ) » در ابوظبی شرکت خواهد کرد. 
«مری ریگیو» وزیر فرهنگ و ورزش رژیم صهیونیستی با یک دستگاه خودروی ضد گلوله و تحت تدابیر شدید امنیتی عازم امان می شود و از آنجا با هواپیما به ابوظبی خواهد رفت.  
برای نخستین بار، بازیکنان اسرائیلی با پرچم اسرائیل رقابت خواهند کرد و در صورتی که هر یک از بازیکنان اسرائیلی بتوانند مدال طلای مسابقات را از آن خود کنند، سرود ملی اسرائیل نواخته می شود.
شیمون آران در توئیت دیگری نوشت : از فدراسیون جودو خبر دادند امارات با اعطای ویزا به هیأت اسرائیلی موافقت کرده است و ویزا در چند روز آینده به آنها داده می شود. 
برخی منابع فدراسیون جودو اعلام کردند به احتمال زیاد تیم اسرائیلی مدال طلای مسابقات را از آن خود خواهد کرد و در این صورت سرود ملی اسرائیل نواخته می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 27 مهر 1397 - 14:27:11