هشدار حماس به مصر و رژیم صهیونیستی

یک شنبه 22 مهر 1397 - 22:17:16
هشدار حماس به مصر و رژیم صهیونیستی

تهران الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هشدار داد اگر تحریم های جدید بر ضد نوار غزه اعمال شود، وضع علیه تل آویو و قاهره بحرانی می شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مصر ابلاغ کرد اگر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تحریم های جدید بر ضد نوار غزه را اعمال کند وضع در غزه علیه اسرائیل و مصر بحرانی خواهد شد.
جنبش حماس به تازگی به مصر اطلاع و هشدار داده است اگر محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تحریم های جدید علیه نوار غزه اعمال کند وضع در غزه علیه اسرائیل و مصر بحرانی خواهد شد و هزاران فلسطینی به مرزهای اسرائیل یا مصر یورش خواهند برد و ممکن است هزاران نفر شهید شوند.
یک هیئت بلندپایه مصری در چارچوب تلاش ها برای دستیابی به ساز وکارهای اجرای توافقات آشتی ملی فلسطین و دستیابی به آتش بس با اسرائیل در نوار غزه، به زودی به رام الله و تل آویو سفر خواهند کرد.
منابع بلندپایه فلسطین اعلام کردند: سرلشکر عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر به زودی به رام الله و تل آویو سفر و در این سفر با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درخواست ها و مواضع جنبش حماس در خصوص آشتی ملی و همچنین برقراری آتش بس با اسرائیل و اجرای طرح بشردوستانه را در نوار غزه بحث وبررسی خواهد کرد.
رئیس سازمان اطلاعات مصر همچنین در تل آویو موضوع برقراری آتش بس، طرح های بشردوستانه ومعامله تبادل احتمالی اسرا را با جنبش حماس بررسی خواهد کرد.
حماس به مسئولان مصر و در راس آنها سرلشکر عباس کامل اطلاع داده است اگر محمود عباس تحریم های جدید بر ضد نوار غزه اعمال کند، اوضاع علیه مصر و اسرائیل بحرانی خواهد شد و ممکن است دهها هزار فلسطینی به مرزهای جنوبی با مصر یا مرزهای شرقی و شمالی با رژیم اشغالگر اسرائیل یورش ببرند و هزاران نفر شهید شوند، اتفاقی که هیچ کس خواستار آن نیست. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 مهر 1397 - 21:44:44