تمجید جبران باسیل از نصرالله؛ با همکاری حزب‌الله از لبنان محافظت کردیم

یک شنبه 22 مهر 1397 - 9:55:49
تمجید جبران باسیل از نصرالله؛ با همکاری حزب‌الله از لبنان محافظت کردیم

تهران – الکوثر: وزیر خارجه لبنان با تمجید از سید حسن نصرالله، نقش جنبش مقاومت حزب الله در حفاظت از لبنان در برابر تهدیدهای صهیونیستی و تکفیری را بسیار مهم و اساسی خواند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جبران باسیل وزیر خارجه لبنان در مراسمی که جریان ملی آزاد با عنوان «از آغاز تا بی‌نهایت» برگزار کرد، بر اهمیت اصلاح امور و مبارزه با فساد تاکید کرد و گفت ما با حزب الله و سید راست‌گفتار(سید حسن نصرالله) توافق کردیم، هنگامی که سید به چیزی متعهد شود، به آن وفا می‌کند، مردم منتظر عمل ما هستند تا حرف ما را باور کنند و به ما بپیوندند، فساد سرطان قاتل است که هیچ دارویی ندارد اگر آن را نکشیم.

 

وی افزود ما مثلثی را تاسیس کردیم(مثلث طلایی ارتش، ملت و مقاومت) که می‌خواهیم آن را حفظ کنیم و امور را بر اساس آن به پیش ببریم، ما با همکاری حزب الله موفق شدیم از لبنان در مقابل اسرائیل و تروریسم حمایت کنیم و اکنون هم باید از لبنان در برابر فروپاشی اقتصادی احتمالی حمایت کنیم.

 

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، باسیل مبارزه با فساد را مسئولیت همه گروه‌ها و جریان‌های لبنانی دانست و از همه خواست در مبارزه با فساد با یکدیگر همکاری کنند. وی تاکید کرد ما خواهان همکاری و مشارکت در مبارزه با فساد هستیم و در این زمینه ساکت نمی‌مانیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 مهر 1397 - 9:55:41