فعالیت همدان به عنوان استان معین کرمانشاه در خدمت رسانی به زائران اربعین

شنبه 21 مهر 1397 - 10:48:35
فعالیت همدان به عنوان استان معین کرمانشاه در خدمت رسانی به زائران اربعین

تهران- الکوثر: مدیرکل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان این که تردد زائران اربعین امسال از چهار مرز چذابه، شلمچه، مهران و خسروی خواهد بود، گفت: همدان استان معین کرمانشاه در مرز خسروی است و خدمات رسانی به زائران را برعهده خواهد داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بهروز کارخانه‌ای با بیان این که اداره مرز مهران با استان ایلام و مرزهای شلمچه و چذابه با استان خوزستان است، گفت: در این مرزها خدمات پارکینگ، خوابگاه، چادرهای اقامتی و سرویس بهداشتی در اختیار زائران گذاشته می‌شود.

مدیرکل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: در ایام اربعین حسینی علاوه بر آمادگی تیم‌های ثابت هلال احمر در سطح استان، چهار اکیپ دیگر نیز خدمات‌رسانی به زائران را بر عهده خواهند داشت.

وی با بیان این که تمام امکانات و تجهیزات جمعیت هلال احمر طی این بازه زمانی در عراق و مرزها مستقر خواهد شد، گفت: مهمترین موضوع در عراق مسئله پزشکی و دارویی است که این تجهیزات به همراه پرسنل مورد نیاز به عراق اعزام می‌شوند.

کارخانه‌ای یادآور شد: آمبولانس، تیم درمان، نیروهای امدادی و پرستار در این ایام به عراق اعزام می‌شوند و اگر در کرمانشاه نیاز به چادر برای اسکان زائران باشد، در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پایگاه‌ها امدادی در سطح شهرستان‌ها نیز فعال خواهند بود، گفت: پایگاه امداد هوایی هلال احمر نیز در این ایام فعال خواهد بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 مهر 1397 - 10:48:25