سردار سلیمانی چه لقبی را برای مادر شهید مغنیه پیشنهاد کرد؟

چهار شنبه 18 مهر 1397 - 12:39:44
سردار سلیمانی چه لقبی را برای مادر شهید مغنیه پیشنهاد کرد؟

تهران- الکوثر: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت مادر«عماد مغنیه» فرمانده نظامی فقید حزب‌الله را به دبیرکل حزب‌الله تسلیت گفت و افزود شایسته است ام‌عماد «مادر حزب‌الله» نامیده شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در پی درگذشت مادر «عماد مغنیه» فرمانده فقید حزب‌الله، سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیام تسلیتی خطاب به خانواده وی، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله و ملت لبنان و مقاومت فرستاد.  

در این پیام آمده است او تنها مادر عماد و برادرانش نبود بلکه مادر تمام شهدای لبنان است و هیچ زمانی از دفاع از مقاومت دست برنداشت. ام عماد خود، خانواده و فرزندانش را فدای اسلام و لبنان کرد و چشم، گوش و زبان این خط مشی (مقاومت) بود.

سردار قاسم سلیمانی در ادامه افزود ام عماد مادری اسطوره‌ای بود که از اسلام، لبنان و مقاومت دفاع کرد و رعب و وحشت را به دل رژیم صهیونیستی انداخت. این مادر منبع فیض و رحمت بود و شایسته است که «مادر حزب‌الله» نام بگیرد.

«آمنه سلامه» مادر عماد مغنیه روز دوشنبه در سن 80 سالگی درگذشت. پیکر وی روز سه‌شنبه (دیروز) در «روضةالشهیدین» طی مراسم باشکوهی به خاک سپرده شد. وی مادر دو شهید دیگر به نام‌های جهاد مغنیه (شهادت در سال 1984)، فواد مغنیه (شهادت در سال 1994) و نیز مادربزرگ شهید «جهاد مغنیه» فرزند عماد (شهادت در سال 2015) بود و «ام‌الشهدا و ام‌المقاومه» نامیده می‌شد.

«حاج فایز مغنیه» پدر شهید عماد مغنیه نیز آذرماه سال گذشته (1396) درگذشت و پیکر او در زادگاهش منطقه «طیردبا» در جنوب لبنان به خاک سپرده شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 18 مهر 1397 - 12:24:54