شیخ اکرم الکعبی : محور مقاومت ، قدرتهای استکباری را به وحشت انداخته است

پنج شنبه 12 مهر 1397 - 15:20:49
شیخ اکرم الکعبی : محور مقاومت ، قدرتهای استکباری را به وحشت انداخته است

بیروت - الکوثر : دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق با اشاره به پیروزی‌های متوالی محور مقاومت که طرح موسوم به "خاورمیانه جدید" را ناکام گذاشت ، تاکید کرد: مقاومت به نیرویی تبدیل شده که قدرت‌های مستکبر جهانی را دچار وحشت کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء عراق طی سخنانی در مراسم "گرامیداشت پیروزی‌های محور مقاومت" در بیروت پایتخت لبنان ، بر وفاداری به اصول جهاد و مقاومت تأکید کرد و افزود: مقاومت  تا وقتی شرارت‌ها ادامه یابد، عقب‌نشینی نخواهد کرد. 

الکعبی با بیان اینکه گروه‌های مقاومت پیروزی‌های بزرگی را در برابر اشغالگران آمریکایی و تروریست‌ها رقم زده‌اند ،  گفت : سعودی‌ها پس از آنکه ارتش یمن و نیروهای مردمی توانستند قدرت خود را افزایش داده و خاک عربستان را هدف قرار دهند، شروع به نابودی کامل ملت یمن کردند. 

 دبیرکل  نُجَباء عراق همچنین  مقابله همه‌جانبه با نیروهای اشغالگر اعم از امریکایی و صهیونیست و رژیم‌های مرتجع عربی را خواستار شد و ضمن تمجید از ایستادگی مقاومت یمن در شرایط سخت محاصره و کمبود تسلیحات ، اظهار داشت: حملات وحشیانه عربستان، کینه آل‌سعود علیه ملت یمن را ثابت کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 12 مهر 1397 - 15:20:11