کارشناس نظامی یمنی: ساحل غربی یمن گورستان متجاوزان خواهد شد

سه شنبه 3 مهر 1397 - 12:28:8
کارشناس نظامی یمنی: ساحل غربی یمن گورستان متجاوزان خواهد شد

صنعا- الکوثر: کارشناس نظامی یمنی گفت منطقه ساحل غربی یمن به بزرگترین گورستان مهاجمان و به باتلاق نیروهای متجاوز تبدیل خواهد شد که توانایی فرار از آن را نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرتیپ «عابد محمد الثور» کارشناس نظامی و مسائل راهبردی در برنامه «لقاء خاص» شبکه جهانی الکوثر گفت: اگر یک دهم نیروهای سعودی و اماراتی و مزدوران چندملیتی آنها که در ساحل غربی یمن تجمع کرده اند برای مقابله با اسرائیل بسیج می شدند، فلسطین آزاد و اسرائیل نابود می شد.

وی افزود: اکنون منطقه ساحل غربی یمن صحنه بزرگترین لشکرکشی در تاریخ شبه جزیره عربستان است و این منطقه به بزرگترین گورستان تجهیزات و سلاح ها و نیروهای مزدور و متجاوز تبدیل خواهد شد.

این کارشناس مسائل نظامی افزود: اکنون همه انواع سلاح و نیرو و هواپیما و تجهیزات زمینی و دریایی در منطقه ساحل یمن متمرکز شده است که شاید بزرگترین تجمع نظامی در تاریخ منطقه باشد. همانطور که سیدعبدالملک بدرالدین رهبر انقلاب یمن گفته است این منطقه به بزرگترین گورستان مهاجمان و به باتلاق متجاوزان تبدیل خواهد شد که نخواهند توانست از آن خارج شوند.

عابد محمد الثور گفت: امروزه متجاوزان در باتلاق یمن گرفتار شده اند و آرزو می کنند ای کاش زمان به پیش از مارس 2015 یعنی پیش از زمان آغاز تهاجم به یمن باز می گشت. نیروهایی که در جنوب الحدیده مستقر شدند بسیاری از تجهیزات و افراد خود را از دست داده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 3 مهر 1397 - 12:23:11