آیا امارات در عملیات تروریستی در اهواز دخالت دارد؟

سه شنبه 3 مهر 1397 - 0:13:32
آیا امارات در عملیات تروریستی در اهواز دخالت دارد؟

تهران - الکوثر : روزنامه قطری سکوت برخی از کشورهای جهان را درخصوص حمله تروریستی در اهواز نشانه جانبداری آنها از امارات عربی متحده متهم اصلی این جنایت پلید دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود در اینترنت نوشت دولت امارات همچنان در همه جای جهان درحال فتنه انگیزی است و به نظر می رسد در هرگونه جنایت تروریستی که در منطقه عربی و آفریقا و برخی کشورهای همجوار غیر عربی روی می دهد نقش دارد. این مسئله ناشی از سلطه طلبی و عنادی است که دیگر برکسی پوشیده نیست. 
این روزنامه تاکید کرد پس از حمله تروریستی اخیر در اهواز در جمهوری اسلامی ایران، انگشت اتهام به سمت برخی از کشورهای مجاور ایران به خصوص امارات گرفته شد. 
این روزنامه افزود این مسئله تاکید بر این حقیقت مهم است که امارات به اقدام علیه کسانی که خط مشی سیاسی شان با این کشور هماهنگ نیست ادامه می دهد...امارات طرح های بلند مدت توسعه طلبانه علیه منافع ملتها و کشورهای مختلف دارد و به دنبال سلطه جوئی دراز مدت است و برنامه های از پیش طراحی شده ای در این مسیر دارد...به نظر می رسد جهان دیروز سیلی محکمی به عاملان اقدام تروریستی دیروز در اهواز زد... برخی کشورها درخصوص این جنایت پلید همچنان سکوت کرده اند و این مسئله نشان دهنده حمایت آنها از این رویکرد امارات است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 2 مهر 1397 - 19:40:33