سردار باقری: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را محفوظ می داریم

یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:20:23
سردار باقری: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را محفوظ می داریم

تهران- الکوثر: سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را در هر زمان و مکان برای خود محفوظ می داریم و آن ها را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سرلشکر محمد باقری در پیامی اقدام تروریستی که منجر به شهید و زخمی شدن جمعی از ایرانیان در اهواز شد را محکوم کرد و گفت: حق پاسخ کوبنده به تروریست‌ها را در هر زمان و مکان برای خود محفوظ می داریم و آن ها را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهیم داد.

در این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های گرانقدر شهدای این اقدام تروریستی کور و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان عزیز، به ملت بزرگ ایران اسلامی اطمینان می‌دهم که فرزندان آنها در نیروهای مسلح مصمم‌تر از گذشته تروریست‌ها و دنباله‌های آنها را تحت تعقیب قرار داده و تا ریشه‌کنی این پدیده نفرت انگیز از پای نخواهند نشست.

وی همچنین با یاد آوری مواضع کینه توزانه برخی مقامات کشورهای منطقه که آشکارا از انتقال ناامنی به درون مرزهای جمهوری اسلامی ایران سخن گفته‌اند، هشدار داده است ضمن تصحیح رفتارهای خصمانه خود با جمهوری اسلامی ایران، از پیشگاه ملت بزرگ ایران عذرخواهی کنند، در غیر این صورت نیروهای مسلح حق پاسخ کوبنده به دشمنی‌ها با ملت ایران را برای خود در هر زمان و مکان محفوظ می‌دارند و جنایتکاران را در هر نقطه‌ از جهان تحت تعقیب قرار خواهند داد.

صبح روز شنبه، تروریست های مسلح در حین برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به روی نیروهای نظامی و انتظامی و مردم عادی آتش گشودند که در این حمله تروریستی دهها نفر شهید و زخمی شدند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 مهر 1397 - 14:17:44